Deel dit artikel
-

Nieuwe investeringsronde voor Fashiolista

Het Nederlandse Fashiolista bereidt zich voor op een volgende investeringsronde om de groei te versnellen.

Dat zegt Marc Schröder in een interview met Het Financieele Dagblad. Het vertelt niet hoeveel geld er wordt gezocht, noch wat de status van de gesprekken is. Hij zegt enkel dat er een nieuwe investeringsronde op stap staat.

Schröder, oprichter van de Tangotankstations maar ook zoon van luchtvaartondernemer Martin Schröder (Martinair), nam een jaar geleden samen met Skypeoprichter Niklas Zenström voor ieder 400.000 euro een belang in het online prikbord. Vrouwen gebruiken Fashiolista om met foto’s hun favoriete kleding aan andere te laten zien. In populaire termen: een soort Pinterest voor kleding.

Het Nederlandse Fashiolista heeft een internationaal gebruikersbestand met een half miljoen accounts. Daar komen er dagelijks enkele duizenden bij.

*) Eerdere Emerceverhalen over Fashiolista staan hier.

Foto: Andreanna Moya (cc)

Deel dit bericht

3 Reacties

Jochem Vroom

Hebben ze nu niet al twee jaar 500.000 gebruikers? Moet dat niet eens omhoog? (kijk ook hier bijv. artikel van januari 2011: http://925.nl/archief/2011/01/13/investeren-in-internet-stijlbijbel waar ze aangeven in 2011 nog voor de miljoen te gaan?)

sharina

zijn er al omzet cijfers bekend?

Erwin Boogert

Als die bekend waren, dan hadden we die erbij gezet.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond