Industry Wire

Geplaatst door salesforce.com

Salesforce.com introduceert de Marketing Cloud

Salesforce.com kondigt de Salesforce Marketing Cloud aan, de meest uitgebreide suite voor social marketing. Marketing Cloud is de eerste suite die social listening, content, engagement, advertising, workflow, automation en measurement samenbrengt. Tezamen gaan deze technologieën marketing – van de CMO tot de community manager – veranderen voor de social revolutie.

Salesforce Marketing Cloud: ’s werelds meest uitgebreide suite voor social marketing
De marketing-branche ondergaat de grootste transformatie in 60 jaar en deze transformatie wordt aangevoerd door de social revolutie. Toonaangevende merken zoeken naar een manier om hun traditionele marketing-strategieën compleet te veranderen, gezien de ongekende groei van social networks. Branche-analisten voorspellen dat CMO’s qua bestedingen aan technologie CIO’s de komende vijf jaar zullen inhalen en dat social advertising het snelst groeiende gebied van online advertising zal zijn in 2013 . Net zoals salesforce.com de manier heeft veranderd hoe bedrijven aan hun klanten verkopen en hen service verlenen, verandert salesforce.com nu de marketing van bedrijven in het social tijdperk.

Tot de komst van de Marketing Cloud hadden bedrijven gefragmenteerde conversaties en ongecoördineerde social marketing-programma’s. Door de brancheleiders Buddy Media en Radian6 te combineren en zo de Marketing Cloud te versterken, hebben merken nu de bewezen suite om alle social marketing-activiteiten te beheren. Ook hebben ze hiermee toegang tot alle algemene assets op één plaats. Met de Marketing Cloud kunnen marketeers zich aanpassen aan de nieuwe wereld van social marketing.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht