Gezocht: innovators op het gebied van selfservice

Op 13 april vindt een Emerce Update plaats in Eindhoven, gewijd aan het thema Selfservice. De redactie van Emerce zoekt bedrijven die willen laten zien wat zij doen op het gebied selfservice. Voor de zogeheten 'playground' zijn een beperkt aantal gratis plaatsen beschikbaar.
Tijdens deze Update hoort u middels een aantal presentaties in hoeverre selfservice 'loont', of het de klanttevredenheid wel verhoogt en wat de nieuwste mogelijkheden zijn.
In navolging van eerdere Emerce-seminars zal er ook deze keer een ‘playground’ geopend worden. Deze is bestemd voor bedrijven die een nieuw en/of innovatief product op het gebied van selfservice willen laten zien, variërend van hardware, software en diensten tot content en advertising.
Als u geïnteresseerd bent om uw product of dienst te laten zien, hebt u de keuze uit twee mogelijkheden: een premium positie of een kosteloze aanwezigheid.
De kosteloze plekken zijn beperkt en alleen bestemd voor de meest innovatieve inzendingen, geselecteerd door de redactie van Emerce. Een plek op de playground is daarmee niet gegarandeerd. Een verzoek voor een kosteloze plek op de playground kunt u mailen naar rebecca@emerce.nl. Uiterste inzenddatum: vrijdag 7 april.
Wie kiest voor een premium-positie is wel verzekerd van een plaats en heeft bovendien een betere plek. Voor de premium-positie kunt u contact opnemen met de sales-afdeling van Emerce, mail of bel met Mischa Bender (sales@emerce.nl of 023 546 39 20).
Geef in beide gevallen aan welke voorzieningen nodig zijn voor het tonen van het product.
Voor meer informatie over het programma en de locatie van de Emerce Update Selfservice, en voor toegangsbewijzen klik hier.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Mark Jansen
Jullie willen ongetwijfeld hier behoorlijk geavanceerde en uitgebreide zaken zien. Toch zijn ook de kleine dingen best interessant om eens te bekijken denk ik. De Juridische Faculteitsvereniging Nijmegen biedt via http://www.ru.nl/jfv/contact/online_gegevens/ de mogelijkheid aan haar leden hun gegevens in te zien en te wijzigen. Voor een ledenbestand waarbij toch een flink deel van de studenten lid wordt uit gewoonte vind ik een percentage van 43.19 % inloggers en 81.98 % dat bij inloggen ook gegevens wijzigt best behoorlijk. Bovendien heeft het de JFV in staat gesteld haar wat verouderde database ineens flink bij de tijd te brengen en het aantal velden met gegevens uit te breiden (zo werd bijvoorbeeld nooit om iets basaals als Geboortedatum of geslacht gevraagd, maar ook een update van het aantal studies was zo mogelijk).