Industry Wire

Geplaatst door Bigin CRM

Zoho lanceert nieuwe functies voor haar label Bigin CRM

Vorig jaar mei lanceerde Zoho haar label Bigin CRM als dé CRM-oplossing voor kleine bedrijven. Bigin CRM werkt met meerdere pijplijnen voor klantactiviteiten. De weergaven van deze pijplijnen zijn nu aanpasbaar, laat Zoho weten. Ook zijn er nieuwe integraties en zijn de zoekresultaten nog sneller bruikbaar.

Voor kleine bedrijven moet Bigin CRM de oplossing zijn voor het beheren van de klantrelaties. De CRM-software werkte al met meerdere pijplijnen, waar alle klantactiviteiten kunnen worden vastgelegd. Maar in plaats van standaardmodules zijn de verschillende fasen nu volledig aan te passen. Verder beschikt de software nu over integraties met onder meer MailChimp.

Ook zijn de zoekresultaten sneller inzetbaar. De verbeterde zoekfunctie laat gebruikers niet alleen sneller de zoekresultaten zien, ze kunnen ook bijvoorbeeld meteen een mail versturen of nieuwe notities toevoegen. Daarnaast introduceerde Bigin CRM een mobiele pijplijnweergave, waarmee gebruikers makkelijker vanaf hun mobiel zouden kunnen verkopen.

Veertig procent groei per kwartaal

Bigin CRM mag dan pas een jaar actief zijn, het bedrijf wist al ruim 7.500 bedrijven aan zich te binden. Het is een snelgroeiende naam in het landschap van crm-software. Ook meldt het moederbedrijf dat de omzet elk kwartaal met gemiddeld veertig procent stijgt. Klanten die de functionaliteiten van Bigin CRM overstijgen kunnen overstappen naar Zoho, dat wereldwijd 150.000 bedrijven bedient.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht