-

Pop-up radiostation als intern bindmiddel

Van monteur tot boardroom iedereen betrekken bij een complex thema? Een evenement of digitaal klikding ligt dan voor de hand. Stedin Groep gooide het over een verrassende boeg en startte een online radiostation.

Strategie
  • Betrokkenheid
  • Interne radio

Binnen de energietransitie ziet netbeheerder Stedin waterstof als een van de opties om het gasnet op termijn een tweede leven te geven. Dit complexe onderwerp, met zowel een maatschappelijke als economische kant en variërend per regio, vraagt om nuance. “Duizenden medewerkers krijgen vroeg of laat met het onderwerp te maken”, vertelt projectleider Anne Loes Kokhuis. “De doelgroep is divers: er zijn allerlei collega’s die op straat werken en niet voortdurend achter hun computer zitten. En het kennisniveau verschilt bovendien. Welk communicatiemiddel levert bereik, laat zien dat we goud in handen hebben en stimuleert de verdere samenwerking?”

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!