Zo ontwerp je de optimale gebruikservaring voor voice (5): Zo test jij je voice-applicatie uit
In dit laatste artikel leggen we uit hoe je test of je voice-applicatie echt werkt en welke fasen je voor dit testproces moet doorlopen.
In dit laatste artikel leggen we uit hoe je test of je voice-applicatie echt werkt en welke fasen je voor dit testproces moet doorlopen.
Hoe ontwerp je nu het daadwerkelijke gesprek dat gebruikers met je voice-assistent - of eigenlijk met je merk - voeren?
Een voice user interface zonder persoonlijkheid bestaat niet, lieten we in het vorige artikel uit deze reeks al zien.
Sinds de introductie van de Nederlandse versie van de Google Assistant in juli 2018 is het gebruik van voice in ons land sterk toegenomen.
Sinds de introductie van de Nederlandse versie van de Google Assistant in juli 2018 is het gebruik van voice in ons land sterk toegenomen.
Nederlandse consumenten hebben inmiddels voor 438 miljoen euro aan slimme luidsprekers in huis. Dat is een stijging van 52 procent ten opzichte van 2018, zo blijkt uit de vierde...
Thuiswinkel.org heeft in samenwerking met de Customer Journey Experts en het Open Voice Network een Ronde Tafel met het thema Voice georganiseerd. De branchevereniging denkt dat voice een groot...
Ongeveer 11 procent van de Nederlandse consumenten wil non-food aankopen kunnen doen via spraakhulpjes, zo blijkt uit de Nationale Voice Monitor van Smartvoices en onderzoeksbureau TeamVier. Voor food geeft...
Bevindingen rond een recente case, toen tijdens Sinterklaas voice massaal werd ingezet. Doe er je voordeel mee tijdens nieuwe peak salesmomenten.
Als consument krijgen we steeds meer gebruiksgemak door onze digitale voice-assistenten. Die gaan we nu ook zakelijk inzetten. Maakt dat het toetsenbord binnenkort overbodig?
“Ouderen worden onterecht genegeerd door ontwikkelaars van technologie. Voice is daar de brug voor.“ Dat was het uitgangspunt voor het starten van Project Zilver.