Audioconsumptie in 2023: eerste resultaten uit het nieuwe Nationaal Media Onderzoek
In het Nationaal Media Onderzoek wordt audioconsumptie op een nieuwe manier gemeten. De eerste resultaten van dit luisteronderzoek geven stof tot nadenken.
In het Nationaal Media Onderzoek wordt audioconsumptie op een nieuwe manier gemeten. De eerste resultaten van dit luisteronderzoek geven stof tot nadenken.
Het podcastpubliek groeit, ook in Nederland. Er zijn verschillende advertentiemogelijkheden, maar ook een trend dat podcasts achter betaalmuren verdwijnen.
Een podcast van het KRO-NCRV-programma Willem Wever voor dove en slechthorende kinderen, met behulp van door AI gegenereerde beelden.
Klantcontact moet gebruiksvriendelijk én efficiënt en goedkoop. 'Speech-to-text' en 'text-to-speech' bieden een oplossing die beide factoren in beeld houdt.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer een interview met Kees de Koning van TopNotch en De Stroom.
Het aantal Nederlanders dat gebruik maakt van spraakassistenten steeg afgelopen jaar naar 37 procent. Dat blijkt uit de Nationale Voice Monitor, een onderzoek dat DirectResearch uitvoerde in opdracht van...
Spotify is een belangrijk kanaal voor digitale audio en dus ook voor advertenties. Maar het is anders dan radio: lees hoe adverteren werkt en wat het kost.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken, nee: luisteren, ze naar een challenge tussen vier podcasts.
Menno Zevenbergen (Greenhouse) is het brein achter vele voice-applicaties binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Maar hij gaat nog een stap verder
Voor een klantenservicenummer in het buitenland verschillen wetten, prijzen en mogelijkheden sterk. Waar moet je op letten voor het juiste type telefoonnummer?
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat het werk van online marketeers in 2022 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen? Elf DDMA-experts blikken vooruit op de...