Sitecore wint CMS Critic’s People’s Choice Award for Best Enterprise CMS

Sitecore een wereldwijde toonaangevende aanbieder in customer experience management software, heeft een CMS Critic’s People ’s Choice Award gewonnen in de categorie Best Enterprise CMS. De award onderscheidt Sitecore voor de beste CMS-oplossing. Sitecore klopte vele concurrenten in de branche voor de bovenste plek, waaronder Adobe.
De overwinning erkent de uitstekende kwaliteit van Sitecore ’s enterprise content management systeem (CMS) waarmee webcontent redacteuren en marketeers volledige controle over alle aspecten van hun website krijgen, van social media en blog posts tot geavanceerde personalisatie, e-commerce. Leiderschap in CMS is een fundamentele vereiste voor leiderschap in de volgende stap in de evolutie van de branche: Customer Experience Management.
“Dit is een ongelooflijk jaar voor Sitecore geweest. Talrijke analisten hebben ons erkend als een leider in customer experience management. Dat valideert onze inzet voor het centraal zetten van de klant bij alles wat we doen”, zegt Darren Guarnaccia, Sitecore EVP voor strategie en corporate development.
“Onze sterke focus op empowerment van onze doelgroep, marketeers op alle niveaus, inclusief CMO’s, om controle te hebben over elke ervaring die ze leveren, speelde een cruciale rol bij het binnenhalen van deze onderscheiding van CMS Critic. We gaan door op het ingeslagen pad om klanten te leveren wat zij willen en leiden de snel groeiende customer experience management markt.”
De flexibiliteit, schaalbaarheid en security van het Sitecore CMS, helpt het een favoriet te maken binnen het hele bedrijf, bij toonaangevende wereldwijde merken, zoals American Express, Carnival Cruise Lines, easyJet, Heineken, LEGO en Microsoft .
Het Sitecore CMS is een cruciaal onderdeel van het Sitecore Customer Experience Platform . Dit combineert web content management, marketing automation, e-mail marketing, social media, e-commerce, optimalisatie en analytics in een alles-in-één, geïntegreerd platform. Het Platform is ongelooflijk eenvoudig te gebruiken en legt elke minuut interactie die klanten en prospects hebben met een merk en hun bedoeling daarmee vast, zowel op een website als via andere digitale kanalen.
Sitecore is opgericht in 2001 en heeft consequent topwaarderingen weten te behalen in de boordelingen van de grote branche analisten.
Over Sitecore
Het wereldwijd opererende softwarebedrijf Sitecore maakt producten die op elk moment binnen de interactie en via elk communicatiekanaal – web, e-mail, mobiel, sociaal en offline – de meest relevante ervaring en content bieden aan klanten. Het platform voor klantmanagement gecombineerd met bewezen customer intelligence creëert inzicht in de klant, wat op zijn beurt leidt tot nuttige interacties, hogere conversies en een levenslange klantrelatie.
Duizenden publieke en particuliere organisaties hebben meer dan 32.000 websites en digitale ervaringen gecreëerd en beheren deze met Sitecore, waaronder in Nederland Koninklijke Gazelle, Eneco, Heineken, Microsoft, C1000, Siemens, Vodafone, Provincie Noord-Brabant, Damen Shipyards, Unirobe Meeùs Groep, KNAB (Aegon), KIA en Mediq.
Ook in België bevat het klantenbestand de nodige TOP-200 bedrijven en multinationals, bijvoorbeeld Bekaert, Barco, Beaulieu, Bridgestone Europe, Elia, Fluxys, Etex Group, GSK Biologicals, NMBS, Thomas Cook, Tiense Suikerraffinaderij en Unilin Industries.
Over CMS Critic
CMS Critic is de belangrijkste bron voor nieuws over content management systemen en web development en verzorgt reviews en redactionele artikelen. Het is ook de thuisbasis van de Critics Choice CMS Awards , een awards programma dat zichtbaarheid creëert voor de vele typen van CMS binnen de branche en bijdraagt aan de bekendheid van de vele geweldige nieuwe producten in de markt.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.