Fyndle komt met web chase platform voor webwinkels

Web chases zijn een populaire marketingtool onder de grotere webwinkels. Hiermee laten webwinkeliers bezoekers in één keer hun hele productaanbod zien. Fyndle stelt webwinkels in staat om een web chase te organiseren op hun webshop.
In een web chase gaan consumenten op zoek naar een afbeelding die verstopt is op een pagina van een website. Op zoek naar het plaatje krijgen consumenten een goed beeld van alles dat er op de website staat. Voor webwinkels is dat lonend omdat ze zo hun hele aanbod kunnen laten zien aan een groep geïnteresseerde consumenten.
Op www.fyndle.com bieden webshops producten uit hun winkel aan als prijs. Consumenten gaan in zo’n webwinkel op zoek naar het Fyndle logo en degene die het logo vindt, wint de prijs. En passant zien de speurders alle producten in de webwinkel. Op basis van een pilot wordt het aantal bezoekers dat direct een aankoop doet geschat op 2%.
Eerder stuurden onder andere De Bijenkorf, Calvé en Marktplaats consumenten al door hun website. Fyndle biedt de technologie en de bezoekers om web chases mogelijk te maken voor alle webwinkels.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.