
Groei stimuleren met sociale media
De analyse van sociale-mediagegevens is vaak synoniem met sociale-mediamarketing. Zo stimuleer je de groei met behulp van de socials.
Het meten van de impact van jouw strategie is een geweldige plek om te beginnen met sociale data, maar er zijn andere manieren om de data te gebruiken om jouw sociale media-initiatieven nog krachtiger te maken. In deze video legt Claude Springer (Social Meltwater) je uit hoe.
In deze sessie bespreken we hoe je de ROI van jouw sociale media kunt verhogen door gebruik te maken van de gegevens die worden gegenereerd uit sociale-mediabetrokkenheid. Je krijgt tips en trucs om jouw publiek beter te leren kennen en zo jouw conversie te verhogen, terwijl je ook nieuwe groeikansen vindt door jouw doelgroep uit te breiden.
Sprekers: Claude Springer (Managing Director van Social Meltwater)
Collectie: EMERCE EDAY 2021
Host: Jaspar Roos
Nieuwe insights
Wat festivalgedrag ons leert over financiële keuzes en consumentengedrag[Podcast] Doorzetters met Oos Kesbeke: ‘Ik rende gillend de fabriek uit’Zo blijft Gent de motor van de Belgische technologiePraktische AI voor het mkb: zo realiseer je meetbare businesswaardeOndernemingsrecht: wat het is en hoe het van toepassing is op je ondernemingGerelateerde artikelen


De Contentmachine van Rompslomp

Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
