Salesforce.com kiest L&DJ PR voor PR en communicatie

Utrecht, 14 februari 2014 – Salesforce.com (NYSE: CRM), met het internationaal geprezen cloud-platform voor klantinteracties, brengt zijn PR-activiteiten voor de Benelux onder bij L&DJ PR. Salesforce.com helpt grote en kleinere bedrijven en non-profit organisaties bij het transformeren naar een klantgerichte onderneming door het verbinden van klanten, medewerkers en producten.
Salesforce.com biedt een uitgebreide suite aan 100% cloud gebaseerde applicaties voor verkoop, klantenservice en marketing toepassingen alsmede een cloud-platform waarop bedrijven eigen apps kunnen ontwikkelen of apps van derden moeiteloos kunnen integreren in hun eigen salesforce omgeving. Het Salesforce1 platform geeft gebruikers de mogelijkheid om vanaf ieder apparaat, PC, laptop of smartphone, ongeacht het besturingssysteem en op ieder gewenst moment waar ook ter wereld, toegang te krijgen tot relevante informatie om zodoende klanten beter te bedienen en groei mogelijk te maken.
‘Salesforce. com maakt in de Benelux een geweldige groei door’, zegt Koen Rakers, Marketing Manager Benelux, salesforce.com. ‘Deze groei willen we verder doorzetten en door onze samenwerking met L&DJ PR willen we deze groei ook PR-matig ondersteunen. We willen met strategische pr en content marketing ons verder profileren bij business beslissers als innovator in bedrijfstransformaties. We hebben na een grondige selectieprocedure gekozen voor L&DJ vanwege hun track record in de IT- en business wereld en hun geïntegreerde aanpak waarin mediarelaties, content creatie, social media en lead-to-revenue programma’s centraal staat.’
Peter Keijzer, directeur L&DJ: ‘Salesforce.com staat aan de basis van de transformatie waarin veel organisaties zich nu bevinden. Ze moeten hun data slim gaan inzetten en klantgericht gaan denken en handelen om de concurrentie voor te blijven. Salesforce.com zet de toon in deze nieuwe wereld met nieuwe abonnementsvormen. Wij zijn dan ook blij dat zij zich bij ons hebben aangesloten. Dit doen we ook in België en Luxemburg, samen met José Delameilleure van Across Technology, met onderscheidende content.’
Over salesforce.com
Salesforce.com levert zakelijke cloud computing-oplossingen, heeft een volledig geïntegreerd klantenplatform en biedt bedrijfssoftware voor relatiebeheer, klantenservice en marketing. De producten en diensten van salesforce.com worden in abonnementsvorm geleverd en daarnaast biedt het bedrijf zowel eigen applicaties als die van partners aan via de AppExchange.
Salesforce.com organiseert wereldwijd evenementen om intensieve interactie met gebruikers aan te gaan. In Nederland vindt op 27 mei 2014 het Salesforce1 World Tour Amsterdam event plaats en op 11 juni 2014 het Salesforce Essentials event in Brussel. In de Benelux ondersteunt salesforce.com bedrijven van elke grootte, waaronder KLM, PostNL, Philips, Nationale Nederlanden, Coca Cola, TVH, Telenet, Van Gansewinkel, eMerus, Mylaps en The Cloackroom.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.