Specsavers Nederland kiest voor FRTRSS

FRTRSS zal voor het tweede jaar op rij Specsavers helpen om de online positionering in Nederland verder uit te bouwen. De samenwerking is gericht op het identificeren en activeren van brand ambassadors middels een scala aan online activaties. Specsavers maakt daarbij bij alle activaties gebruik van het door FRTRSS ontwikkelde ambassador platform. Via dit platform wordt alle content die door ambassadors wordt gemaakt ontsloten.
“Partnerschap is het fundament van Specsavers, en dat geldt voor alles wat we doen. FRTRSS is voor ons een belangrijke partner, niet alleen omdat ze heel erg goed zijn in hun werk, maar vooral ook omdat ze begrijpen waar partnerschap om draait: ze werken mét ons, in plaats van vóór ons. Ze zijn een integraal onderdeel van ons succes. Daarom hebben we het volste vertrouwen dat deze samenwerking ons nog heel veel mooie dingen gaat brengen.” Volgens Sander ter Haar, Social Media & Online Marketeer bij Specsavers.
FRTRSS heeft in 2014 al verschillende campagnes met Specsavers gelanceerd. Zoals de Specsavers Was Nou Maar Toolkit. Deze activatie laat de gebruiker zelf content creëren rondom het thema ‘Was nou maar naar Specsavers gegaan’ . Op dit moment wordt een hip nieuw brillenmerk aankondigt op www.mysterybrand.nl
“Specsavers heeft in 2013 laten zien hoe social media marketing succesvol ingezet kan worden om een merk te laten groeien. Ik ben daarom heel blij dat we samen verder gaan bouwen aan de online aanwezigheid van het merk waarbij FRTRSS haar expertise zal inzetten om Specsavers fans en consumenten steeds meer te betrekken als brand ambassadors” aldus Yigal Roos, Commercieel Directeur bij FRTRSS.
Over FRTRSS
FRTRSS maximaliseert de waarde van online promoties en helpt merken en retailers hun brand ambassadors te identificeren. FRTRSS werkt voor Internationale retailers als Specsavers, ICI PARIS XL, BMWi en Vimpelcom.
Over Specsavers Nederland
Specsavers Opticiens heeft internationaal meer dan 1600 winkels, waarvan op dit moment 118 winkels in Nederland. De winkels worden geëxploiteerd op 50:50 joint-venture basis onder leiding van een lokale partner/directeur. Specsavers is van mening dat Nederlanders al jaren veel teveel betalen voor een scherpe blik. Met deze filosofie startte het bedrijf in 1997 ook in Nederland. Internationaal verkoopt Specsavers jaarlijks 11,5 miljoen brillen van een hoge kwaliteit tegen een lage prijs. Specsavers-winkels worden geleid door minimaal volledig MBO-gediplomeerde opticiens, die uitgebreid oogonderzoek verrichten. En met diezelfde filosofie startte Specsavers in 2007 met de verkoop van hoorzorg in Nederland. Inmiddels biedt Specsavers in 121 plaatsen hoorzorg; in 110 Specsavers-winkels en op 11 servicepunten. In de UK is Specsavers Audiciens zelfs marktleider op het gebied van hoorzorg. Alle winkels worden geleid door volledig gediplomeerde StAr-geregistreerde audiciens, die de klant begeleiden bij een correcte hooraanpassing.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.