Industry Wire

Geplaatst door MailPlus

MailPlus wordt Thuiswinkel.org business partner

MailPlus is een business partnership aangegaan met de branchevereniging Thuiswinkel.org. Het partnership houdt in dat MailPlus webwinkels gaat helpen om hun e-commerce activiteiten nog beter uit te voeren en meer omzet te genereren door middel van e-mail marketing. Met het business partnership conformeert MailPlus zich aan de voorwaarden die aan het business partnership worden gesteld. Dit is door beide partijen vastgelegd in een officiële verklaring die op de website van Thuiswinkel.org is gepubliceerd. Voor meer informatie over MailPlus als business partner van Thuiswinkel.org verwijzen wij u graag naar de bedrijfspagina van MailPlus op Thuiswinkel.org.

MailPlus biedt sinds 2012 e-mail marketingsoftware speciaal voor webwinkeliers. Met MailPlus eCom kunnen webwinkeliers binnen 10 minuten een nieuwsbrief opstellen en versturen, kant-en-klare automatische e-mailcampagnes inzetten en heldere performance- en conversierapportages inzien.

Binnen het eCom-platform zijn twee versies beschikbaar: eCom Business en eCom Enterprise. eCom Business biedt een koppeling met de webwinkel én standaard kant-en-klare automatische campagnes. eCom Enterprise biedt daarnaast maximale mogelijkheden voor marketeers op het gebied van e-mail marketing.

Kijk voor meer informatie over MailPlus eCom op de productpagina.

Thuiswinkel.org

Thuiswinkel.org is dé belangenvereniging voor webwinkels in Nederland. Thuiswinkel.org heeft meer dan 2.000 leden die online producten en diensten aan consumenten verkopen. De leden van Thuiswinkel.org realiseren samen ruim 70% van alle online consumentenbestedingen in Nederland. Zij komen uit uiteenlopende branches, waarvan een groot deel uit ‘home & garden’, ‘fashion’, ‘technics/IT/office’, ‘consumer electronics’ en ‘sport/toys’.

Thuiswinkel.org is opgericht op 20 december 2000 door 38 bedrijven. Het was het formele samengaan van twee bestaande verenigingen; de Nederlandse Postorderbond en de Online Winkeliersvereniging in oprichting. De beide organisaties besloten de krachten te bundelen en gezamenlijk verder te gaan als nieuwe belangenvereniging voor alle verkopers op afstand: Thuiswinkel.org.

Thuiswinkel.org behartigt de belangen van haar leden, versterkt het imago van en bevordert het vertrouwen in kopen op afstand bij haar doelgroepen. Zij creëert maximale invloed door de branche nationaal en internationaal te vertegenwoordigen en zorgt voor adequate kennis- en informatie-uitwisseling.

Voor meer informatie over Thuiswinkel.org, bezoek de website.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht