Centralpoint.nl kiest Starred voor continue Feedbackloop

Centralpoint.nl en Starred zijn een samenwerking aangegaan voor het meten van Continue Feedback en Net Promotor Score (NPS) op het Centralpoint.nl platform. Daarnaast zullen meerdere touchpoints in de customer journey van onze 150.000 jaarlijkse klanten gemeten gaan worden, zoals webchat, telefonisch advies, onsite bezoeken van een Account Manager en het retouren proces.
Feedback is cruciaal voor bedrijven, alleen gaat hier momenteel veel van verloren in de zakelijke markt. Dit komt voornamelijk doordat bedrijven elkaar gemiddeld één keer per jaar om feedback vragen door middel van een lange vragenlijst. Resultaten zijn hierdoor al snel achterhaald. Starred gelooft in een korter feedback moment, waardoor je veel sneller optimalisaties door kunt voeren en iets regelmatiger bij de klant kunt controleren of je op de goede weg bent.
Marcel Joosten, E-commerce Director Centralpoint.nl:
“ In onze doorlopende verbeterslag zijn wij begin dit jaar op zoek gegaan naar een bureau dat voor ons continue feedback en NPS metingen kan doen, op meerdere touchpoints. Net als dat Centralpoint.nl een innovatief internet bedrijf is, zochten wij dit ook in de partner, en met Starred.com hebben wij deze gevonden. Lars van Wieren snapt als geen ander hoe je snel, eenvoudig en met de nieuwste responsive webtechnology deze metingen moet doen. Niet een ellenlange vragenlijst, maar alles op één scherm met de verstuurknop in beeld! Wij waren direct onder de indruk en hebben een meerjarige overeenkomst gesloten.”
Over Centralpoint.nl
Alles rondom uw ICT eenvoudig online bestellen en snel in huis. Een ongekend grote keuze en een scherpe prijs. En dat alles bij een betrouwbare webwinkel, die u ook nog eens graag adviseert over de perfecte zakelijke ICT-oplossing. Onrealistisch? Nee, hoor. Wij zijn Centralpoint.nl, aangenaam.
Centralpoint.nl bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot één van de belangrijkste zakelijke ICT-leveranciers van Nederland. Wij zien het als onze missie om aan al uw ICT-wensen tegemoet te komen. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst.
Over Starred
www.starred.comhelpt bedrijven op een schaalbare manier aan waardevolle feedback, zonder dat het veel tijd van klanten vergt of hier hoge kosten aan verbonden zijn. Spotify, Microsoft en Bol.com zijn een paar van de klanten. Zij besparen de kosten van een duur onderzoeksbureau, terwijl alle medewerkers beter inzicht krijgen op welke onderdelen er verbeterd kan worden. Bij Starred staat een formulier altijd op één scherm, kan je na een paar maanden meten of er progressie in je dienstverlening zit en kan je de klant ‘feedback op zijn feedback geven’. Dit laatste is één van de voornaamste redenen waarom mensen momenteel niet geneigd zijn feedback te geven(“Ik hoor er toch nooit meer iets van”)
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.