Riksja Travel kiest voor Yelflow

Riksja Travel heeft de ontwikkeling van de digital marketing strategie voor een nieuw te lanceren reismerk ondergebracht bij Yelflow. De samenwerking gaat direct van start. Yelflow zal de komende periode, samen met Riksja, de digitale marketing positionering en strategie ontwikkelen.
Riksja Travel & Yelflow
Riksja Travel is meer dan 20 jaar specialist op het gebied van individuele verre reizen. Zij bieden dit momenteel aan naar meer dan 50 bestemmingen. Volledig handpicked aanbod: kleinschalig en bij voorkeur ver van de massa. Verantwoord reizen zit in het DNA van Riksja Travel: er wordt veel met lokale ondernemers gewerkt en de CO2 impact van de reis wordt gecompenseerd.
Fenny, CEO en Co-owner Riksja Travel: “Met de lancering van het nieuwe merk willen we unieke reizen voor meer mensen op een duurzame manier toegankelijk maken. We kijken met veel vertrouwen uit naar de samenwerking met Yelflow. De kennis van digital marketing & e-commerce in combinatie met de ervaring in de reisbranche en het lanceren van een nieuw merk is voor ons de perfecte combinatie”.
Corné Hoogendoorn, oprichter Yelflow: “We zijn natuurlijk erg trots en blij dat Riksja Travel voor ons heeft gekozen. Vanaf het eerste contact met Riksja was duidelijk dat we veel raakvlakken hebben. Allereerst vakinhoudelijk maar ook de match met het aanbod van Riksja Travel. De uitdaging waar men voor staat herkennen we. We hebben er daarom alle vertrouwen in dat we, samen met Riksja Travel, dit tot een succes gaan maken.”
Over Yelflow
Yelflow is eind 2021 opgericht door Corné Hoogendoorn. Yelflow heeft zijn dienstverlening toegespitst op digital marketing met een duidelijke focus op het verbeteren van het bedrijfsresultaat van opdrachtgevers. Yelflow richt zich op consumentenmerken met een duidelijke ambitie en werkt onder andere voor Basic-Fit.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.