Industry Wire

Geplaatst door Lubbers De Jong

Ascom kiest Lubbers De Jong Tech PR voor pr en communicatie

Amsterdam, 21 november 2022 – Ascom, aanbieder van innovatieve ICT-oplossingen en workflowsystemen, start een samenwerking met Lubbers De Jong Tech PR (LDJ). LDJ draagt bij aan de communicatie- en pr-activiteiten in Nederland. De van oorsprong Zwitserse ICT-leverancier positioneert zich als betrouwbare innovator voor veiligheid en welzijn. LDJ, dat dit jaar zijn 35-jarige bestaan viert, vergroot de naams- en propositiebekendheid van Ascom.

Ascom bouwt in Nederland al sinds 1963 (tussen 1963 en 2005 onder de naam van respectievelijk Nira en Ascom Nira) expertise op in betrouwbare ICT-oplossingen voor ziekenhuizen, langdurige zorg en zakelijke omgevingen. Het bedrijf levert met gebruik van slimme software open oplossingen van a tot z. Niet alleen aan de zorg, maar ook aan andere sectoren waar personeelsveiligheid een speerpunt is, bijvoorbeeld in de industrie of in omgevingen met alleenwerkers.

Olaf Hendriks, Managing Director van Ascom Nederland: “We staan bekend als specialist in de gezondheidszorg en andere vitale omgevingen. Maar we zijn meer dan dat. We focussen ons op veilige innovaties vanuit datagedreven inzichten. Daarmee streven we naar een veiligere wereld door betrouwbare technologie en innovatie samen te brengen.”

Hij vervolgt: “LDJ is gespecialiseerd in pr, marketingcommunicatie en online marketing voor organisaties in tech en innovatie. Zij zijn dé partij om de volgende stap te zetten in onze externe communicatie.”

“We zijn trots dat we deze mooie innovatieve organisatie met maatschappelijke relevantie verder helpen met hun naamsbekendheid en positionering”, aldus Gijs Toxopeus, Cliënt & Operations Director bij LDJ Tech PR. ”Met onze support willen wij meer zichtbaarheid genereren voor de positieve impact die Ascom met hun technologie realiseert in de zorg en het bedrijfsleven.”

–Einde persbericht–

Over Ascom

Ascom (1987) is een van oorsprong Zwitserse organisatie, gespecialiseerd in ICT-oplossingen en workflowsystemen. Ascom-oplossingen zijn met name geschikt in het ziekenhuis, de langdurige zorg en zakelijke markt. Met de innovatieve oplossingen werken gebruikers vol vertrouwen. Veilig, zorgvuldig, datagedreven en altijd beschikbaar. De jarenlange ervaring in de gezondheidszorg bewijst dit. Het bedrijf heeft kantoren in 18 landen en telt wereldwijd zo’n 1.300 medewerkers waarvan ruim 300 in Nederland. Ascoms aandelen op naam (ASCN) zijn genoteerd aan de SIX Swiss Exchange in Zürich. Ascom mag het Erasmus MC, ZuidOostZorg, Friesland Campina en TU Delft onder zijn klanten rekenen.

Meer informatie via www.ascom.nl.

Over Lubbers de Jong

Sinds 1987 viert LDJ Tech PR technologie & innovatie. LDJ helpt techbedrijven bij het creëren van positieve impact en het ontketenen van hun potentie. Het bureau voor geïntegreerde pr, marketing en communicatie draagt bij aan de naamsbekendheid, merkperceptie en groeidoelstellingen van innovatieve organisaties. LDJ werkt onder andere voor Triple, Trengo, Biller, Infor en Xebia. LDJ is initiatiefnemer en sponsor van de Plastic Soup Foundation en de Nederlandse Data Science Prijzen. Het bureau maakt deel uit van het wereldwijde pr-netwerk PR Boutiques International.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht