deMaand: zoektocht naar nieuw social media talent vanuit de TV studio’s in Aalsmeer.

Van 1 t/m 30 april 2011 vindt in de oude televisie studio’s van Aalsmeer 24 uur per dag, 7 dagen per week deMaand plaats. Een nieuw concept gebaseerd op de toenemende invloed van social media binnen de media & entertainment wereld. Op zoek naar een 1 uniek social media talent!
Tijdens deMaand doet de kandidaat on-line verslag van de nieuwste televisie opnames (waaronder de nieuwe Nederlandse dramaserie “het Imperium”), geeft rondleidingen door het immense, historische complex als lid van het studio-team, shopt in de grootse kledingkast van show-bizz Nederland en het bezoekt de hipste feesten en evenementen in de Big Apple, het Theater of een van de overige unieke locaties van “showbizz city”.
De kandidaat deelt alles wat hij of zij tijdens zijn verblijf ziet,hoort, voelt en meemaakt met zijn of haar groeiende groep volgers op Social Media. Hij of zij verast en boeit hen met de laatste (tv)nieuwtjes, onbekende historische feiten en de laatste ontwikkelingen in de studio’s van Aalsmeer.
Het winnen van deMaand is een bevestiging van creativiteit, kennis en kunde op het gebied van social media. Daarnaast is door de initiatiefnemers ook een geldprijs en een pakket met onder andere een laptop en een camera beschikbaar gesteld.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.