
Winst draaien met je Google Ads campagnes? Stel je winstgevendheid per product vast

Waarom zou je als bedrijf nog investeren in Google Ads campagnes als je meer verlies genereert naarmate je meer verkoopt?
Het klinkt krankzinnig, maar toch is het precies wat er gebeurt als je als organisatie niet op POAS (Profit Ad Spend) maar op ROAS (Return Ad Spend) stuurt. In deze video legt Willem Ruiter (Jerome) uit hoe je het tij kunt keren en je daadwerkelijk winst kunt draaien. Dit doet hij aan de hand van een aantal cases.

Willem Ruiter
Willem heeft ruim 13 jaar e-commerce en online marketingervaring. Samen met Barry Tempelaar – mede-eigenaar van Bluedesk – ontwikkelde hij onder de vlag van Bluedesk het label JEROME, waarbij de klant een compleet online marketingteam krijgt voor een vaste prijs per maand.

Krijn Schuurman
Krijn Schuurman is een scherpe en gevatte allround dagvoorzitter die het beste bij sprekers naar boven haalt. Kritisch waar het moet, met humor waar het kan. Naast zijn werk als dagvoorzitter en gespreksleider heeft hij de afgelopen 15 jaar opdrachten gedaan voor uiteenlopende organisaties in verschillende sectoren. De klant helpen bij het benutten van kansen die de online wereld biedt, is daarin de rode draad.
Hij wordt regelmatig gevraagd duiding te geven aan de trends op het gebied van internet en ICT, op Radio1 en BNR Nieuwsradio en zo nu en dan in programma’s zoals NOS Journaal, EenVandaag, Nieuwsuur en RTL Late Night.
Krijn heeft een jarenlange ervaring als gespreksleider bij evenementen, webinars, podcasts en talkshows. Hij heeft een voorliefde voor innovatie en alles wat met de digitalisering van onze samenleving te maken heeft, maar is breed inzetbaar; de afgelopen jaren werkte hij mee aan programma’s over onder meer de zorg, het onderwijs, de financiële sector, duurzaamheid en goede doelen.
Gerelateerde artikelen


Adresvalidatie bespaart e-commerce miljoenen

Tussen monolithisch en composable: de gulden middenweg voor je IT-landschap
