
Hoe Voestalpine Track Solutions B2B e-commerce herdefinieert

Voor deze content heb je een Emerce account nodig. Meld je gratis aan om verder te lezen.
- Toegang tot nieuws & video's
- Nieuwsbrieven
- Reageren op artikelen
- Onbeperkt whitepapers downloaden
Voor B2B e-commerce-oplossingen wordt vaak gekeken naar successen uit B2C.
Maar het online gedrag van de B2B-klant verschilt wezenlijk van dat van de reguliere consument. Voor groothandel Voestalpine Track Solutions, dat spoorwegmaterialen levert aan beheerders en aannemers, betekent dit dat het continu zelf op zoek gaat naar oplossingen om de online klantreis te optimaliseren.
Het resultaat is een e-commerce omgeving die niet zozeer inzet op retentie of groei van de ordergrootte, maar op service. Maarten Snijder, Product Owner e-commerce bij Voestalpine, deelt de e-commerce transformatie van de groothandel. Hij vertelt over het definiëren van succes binnen een traditionele markt. Welke KPI’s gebruik je om succes te staven?

Maarten Snijder
Maarten heeft bij Voestalpine de opdracht gekregen om het bedrijf mee te nemen naar de 21e eeuw. Inmiddels is de webshop een paar jaar actief en een begrip geworden in de spoorbranche voor klanten, leveranciers, collega’s en zelfs fans van het spoor.

Glen Schrijvers
Glen Schrijvers is echte change maker. Hij heeft meer dan 10 jaar ervaring met het begeleiden van organisaties die willen of moeten transformeren.
Als dagvoorzitter beheerst hij de kunst om goed in de inhoud te zitten en tegelijkertijd oog te hebben voor het publiek en alles daaromheen.
Gerelateerde artikelen


Roblox groeit sterk in eerste kwartaal van 2025: omzet stijgt met 29 procent

Last onder dwangsom voor Chestoption Sociedad de Responsibilidad Limitada voor illegaal aanbod
