Super Chill kiest voor September

Super Chill heeft na een pitchtraject gekozen voor September als nieuwe digitale partner. September wordt verantwoordelijk voor web- en mobile development van het Super Chill platform.
Geert Pelsma, Managing Director bij Super Chill: “Met Super Chill hebben we als doel om de mentale weerbaarheid van kinderen tussen 6 jaar en 10 jaar te versterken door speelse yoga, meditatie en mindfulness oefeningen. In de pitch kregen we een goed gevoel bij de partnership met September en hebben enorm veel zin om samen succes te boeken.”
Jan-Maarten Schot, Digital Director bij September: “Bij September kiezen we ervoor om te werken voor merken die als doel hebben om de wereld een stukje beter te maken. Kinderen op een speelse manier aan een positieve en gezonde mindset helpen hoort daar 100% bij. We kijken ernaar uit om samen met de andere partners NOA collective en Creative Agency Redrum de wereld van Super Chill naar de doelgroep te brengen.”
Over September
September is jouw digitale partner. Dagelijks zijn we bezig om de digitale wereld een stukje beter, scherper en functioneler te maken voor betekenisvolle merken. Bij September bouwen we platforms, applicaties en websites. Met een toegewijd team van strategen, designers, product managers en developers helpen we onze klanten digitale ambities te versnellen.
September werkt onder andere voor Edukans, Grafisch Lyceum Utrecht, VPRO, Wageningen University, Emergence Magazine, Scholieren.com, KWF en Natuur & Milieu.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.