Industry Wire

Geplaatst door Yune

KitKat® brengt haar social media-activiteiten onder bij Yune

KitKat® brengt haar social media-activiteiten onder bij Yune. Het bureau wordt verantwoordelijk voor strategie, creatie en contentproductie.

Een van de doelstellingen van het bijna 90 jaar oude merk, dat deel uitmaakt van Nestlé, is om het iconische merk via social opnieuw te laden onder een jongere doelgroep.

Vorig jaar zijn we met KitKat® de samenwerking met Yune gestart om consumenten out of home te inspireren om een welverdiende ‘break’ met KitKat® te nemen. Yune is erin geslaagd om creatieve content te maken die perfect aansluit bij deze boodschap en onze consument en dat smaakt naar meer. Dit jaar willen we onze slogan ‘Have a break, have a KitKat®’ ook via social verder laden en dat doen we graag samen met Yune!”, aldus Daniek Spanjers, Marketing Manager Confectionery Nestlé.

Thijs Jaski, Managing Director Yune: “Los van de rijke reclamehistorie van KitKat®, is de pay-off Have a Break, Have a KitKat een van de meest iconische reclameslogans die ik ken. Het is een eer om hier als hier bureau mee én op te gaan werken. We kijken er enorm naar uit om het merk menselijker en relevanter te maken in de moderne tijdsgeest. En dat voor een jonge doelgroep waarvoor ontspanning op zichzelf al uitdagend kan zijn.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht