Industry Wire

Joleen van Loon gestart als Senior Research Consultant bij MWM2

Amsterdam, 10 maart 2015 – Vanaf heden is Joleen van Loon (35) gestart als Senior Research Consultant bij online onderzoeksbureau MWM2. In deze functie versterkt van Loon het team Finance & Services. Joleen heeft hiervoor gewerkt als marktonderzoeker bij PostNL en UPC.

Joleen heeft ruim  tien jaar ervaring op het gebied van marktonderzoek. Joleen is gestart aan bureauzijde bij TNO en heeft daarna de overstap gemaakt naar bedrijfszijde,eerst bij PostNL en daarna bij UPC. Als bedrijfsonderzoeker adviseerde zij interne klanten over de inzet van marktonderzoek.  Focus daarbij lag op het vertalen van onderzoeksresultaten naar actiegerichte inzichten.

Joleen heeft ervaring als onderzoeker in grote, complexe organisaties. Deze ervaring aan bedrijfszijde kan zij goed gebruiken in haar huidige rol binnen MWM2. Zij kan zich goed inleven in de behoeften, uitdagingen en interne problematiek waar opdrachtgevers van MWM2 mee te maken hebben.

Joleen van Loon: “Waarom MWM2? Vanuit mijn rol als klant (in mijn vorige baan bij UPC) heb ik intensief met MWM2 samengewerkt en ben ik gecharmeerd geraakt van het bureau. Ik vind het bureau zeer klantgericht en flexibel, er heerst een prettige mentaliteit van nuchterheid en to-the-point zijn. Er werken jonge, enthousiaste mensen waar ik energie van krijg en waar ik graag deel van uit maak. Het bureau groeit hard en dat biedt veel kansen!

Govert van den Bos, algemeen directeur bij MWM2: “Wij zijn heel blij dat Joleen ons team versterkt: met haar kennis van de toepassing van onderzoek in grote organisaties kan zij voor zowel onze opdrachtgevers maar zeker ook onze medewerkers van veel waarde zijn.” 

Over MWM2
MWM2, Marktonderzoek bureau van het jaar 2014, is hét toonaangevende bureau in Nederland voor toegankelijk online en mobiel onderzoek. Zij gelooft in de kracht van de mening van stakeholders voor alle organisaties. Zij adviseert en faciliteert organisaties in het luisteren naar haar stakeholders en ondersteunt bij het vertalen van hun stem naar acties binnen de organisatie. MWM2 biedt hiervoor ervaren, toegewijde consultants in combinatie met superieure researchtechnologie. MWM2 staat voor Meer Weten van Mensen en Markten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht