Jabra lanceert nieuwe Perform 75: de headset voor betere samenwerking en productiviteit in de retail

|
Amsterdam, 21 januari 2025 – Jabra, wereldwijd marktleider in hybride werkoplossingen op het gebied van video en audio, lanceert de Jabra Perform 75 – een Bluetooth-headset speciaal voor winkelpersoneel. Winkelmedewerkers hebben snel toegang tot informatie nodig om efficiënt te werken, blijkt uit onderzoek. Om deze uitdaging aan te gaan, lanceert Jabra de Perform 75: een speciaal ontworpen headset die medewerkers verbonden en op de hoogte houdt, zodat klanten beter geholpen kunnen worden. De headset werkt moeiteloos samen met populaire applicaties voor frontline-werkers en biedt handsfree toegang tot belangrijke informatie. Hierdoor kunnen medewerkers zicht focussen op hun taken en tegelijkertijd de klantbeleving verbeteren met uitgebreide productkennis. Retail van de toekomst met AI De ingebouwde Bluetooth-verbinding zorgt ervoor dat medewerkers toegang hebben tot elke spraakgestuurde app op hun handheld-apparaten. Deze integratie zorgt ervoor dat het device werkt met bestaande bekende platforms en het maakt toekomstige AI-gestuurde workflows mogelijk. Met Perform 75 kunnen medewerkers handsfree blijven terwijl ze met collega’s spreken, software zoals Voice-Directed Picking gebruiken of hulp krijgen van een AI-assistent. Zo krijgen ze makkelijker de informatie die ze nodig hebben, maar worden ze ook productiever en nauwkeuriger. Het resultaat: betere winkelervaringen voor klanten en gemotiveerd, productief personeel. Gebouwd voor zware retailomgevingen De Perform 75 is voorzien van Jabra’s toonaangevende geluidsonderdrukkingstechnologie voor microfoons om 99% van het achtergrondgeluid te blokkeren. Denk bij achtergrondgeluid aan plaatsen waar bouwwerkzaamheden worden uitgevoerd, of op een drukke winkelvloer tijdens piekmomenten. De headset vangt duidelijk en nauwkeurig op wat de medewerker vraagt. Het modulaire ontwerp is zo ingericht dat dienstovergangen van medewerkers ook soepeler verlopen. Dankzij verwisselbare componenten zoals hoofdbanden, microfoonarmen en batterijen kunnen medewerkers hun headset eenvoudig samenstellen en aanpassen aan hun persoonlijke voorkeur. Dit systeem is niet alleen gebruiksvriendelijk, maar biedt ook een kostenefficiënte oplossing voor bedrijven met ploegendiensten. Andrew Doyle, VP voor Frontline Workers bij Jabra, zegt: “De moderne retailomgeving vraagt om flexibiliteit en kennis van medewerkers om aan de toenemende verwachtingen van klanten te voldoen. We hebben onze expertise ingezet en nauw samengewerkt met onze Alliance-partners om een oplossing voor de retailsector te ontwikkelen die de efficiëntie en klantenservice verbetert. De Jabra Perform 75 biedt handsfree toegang tot informatie en naadloze communicatie. Door de integratie met bestaande frontline worker applicaties stelt het werknemers in staat slimmer te werken, de klantervaring te verbeteren en zich aan te passen aan het snel veranderende retaillandschap. Dit is het soort innovatie dat de kloof overbrugt tussen operationele efficiëntie en uitzonderlijke service.” Belangrijkste kenmerken van de Jabra Perform 75: |
|
De Jabra Perform 75 wordt geleverd als aanvulling op de Perform 45, waarmee de Jabra Perform-lijn van Bluetooth-headsets voor de detailhandel wordt versterkt, en is medio januari beschikbaar voor distributie. Voor meer informatie, zie https://www.jabra.com/perform75. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.