Industry Wire

Geplaatst door Chuck Studios

Nieuwe aanstelling bij Chuck Studios

Chuck Studios heeft Sr. Art Director Camila Shoji aangetrokken. Shoji’s internationale branding- en advertising-expertise sluit naadloos aan bij de groeiende consultancy-werkzaamheden van het Amsterdamse bedrijf.

Shoji ontwikkelde onderscheidende merkidentiteiten en campagnes die wereldwijd zijn uitgerold voor merken als Johnnie Walker, Heineken, Beck’s, Subway, Smirnoff, Google, Adidas en Nike. De afgelopen 13 jaar werkte Shoji bij gerenommeerde bureaus zoals Wieden+Kennedy, AKQA, Saatchi & Saatchi, Crispin Porter + Bogusky en TBWA.

“Wij zijn supertrots blij dat Camila ons team komt versterken. Haar internationale achtergrond past uitstekend bij ons klantenprofiel. Ze behoort tot het absolute topniveau, een indrukwekkende trits Leeuwen, Lampen, Clio’s en Pencils is het klinkende bewijs”, aldus Olaf van Gerwen, co-founder & Global Creative Director van Chuck Studios.

Shoji: ”Bij Chuck Studios komen mijn twee passies samen: food en branding. Overdag adviseer ik food- en drinkmerken, terwijl ik iedere minuut vrije tijd met eten en drinken bezig ben. Af en toe organiseer ik thematische pop-ups in restaurants en de jacht op verborgen culinaire pareltjes in de stad in een constante.”

Shoji’s komst onderschrijft een explosieve vraag naar de unieke combinatie van ‘maken’ en ‘denken’ die Chuck Studios biedt aan merken in food & drinks. “We helpen merken helpen door strategische keuzes te maken in het afbeelden van product. We merken dat niet alleen de term Culinaire Identiteit begint te vliegen, ook klanten beginnen de voordelen écht te snappen. Camila speelt een sleutelrol in de creatieve vertaling en visualisatie.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht