Industry Wire

Geplaatst door SPOTONVISION

SPOTONVISION en Trendemon bundelen krachten voor gepersonaliseerde B2B-Marketing

๐“๐จ๐จ๐ง๐š๐š๐ง๐ ๐ž๐ฏ๐ž๐ง๐ ๐๐Ÿ๐-๐ฆ๐š๐ซ๐ค๐ž๐ญ๐ข๐ง๐ ๐›๐ฎ๐ซ๐ž๐š๐ฎ ๐ž๐ง ๐ฌ๐จ๐Ÿ๐ญ๐ฐ๐š๐ซ๐ž๐ฉ๐ซ๐จ๐ฏ๐ข๐๐ž๐ซ ๐›๐ฎ๐ง๐๐ž๐ฅ๐ž๐ง ๐ค๐ซ๐š๐œ๐ก๐ญ๐ž๐ง ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐๐š๐ญ๐š๐ ๐ž๐๐ซ๐ž๐ฏ๐ž๐ง ๐ฆ๐š๐ซ๐ค๐ž๐ญ๐ข๐ง๐ - ๐ž๐ง ๐ฉ๐ž๐ซ๐ฌ๐จ๐ง๐š๐ฅ๐ข๐ฌ๐š๐ญ๐ข๐ž๐จ๐ฉ๐ฅ๐จ๐ฌ๐ฌ๐ข๐ง๐ ๐ž๐ง.

๐€๐Œ๐’๐“๐„๐‘๐ƒ๐€๐Œ & ๐ˆ๐’๐‘๐€๐„ฬˆ๐‹, ๐Ÿ๐Ÿ” ๐ฆ๐š๐š๐ซ๐ญ ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ“ โ€“ SPOTONVISION, een vooruitstrevend B2B-marketingbureau uit Nederland, en Trendemon, een innovatieve softwareprovider voor online personalisatie, starten een strategisch partnerschap. Samen helpen zij B2B-bedrijven met effectievere en gerichtere marketingcampagnes door geavanceerde personalisatietechnologie.
Dankzij deze samenwerking combineren ze de expertise van SPOTONVISION in account-based marketing (ABM) met Trendemonโ€™s personalisatieplatform. Hierdoor kunnen bedrijven gerichte ABM-campagnes opzetten en belangrijke beslissers beter bereiken tijdens hun koopproces.

๐Œ๐š๐ซ๐ค๐ž๐ญ๐ข๐ง๐ ๐ฌ๐ญ๐ซ๐š๐ญ๐ž๐ ๐ข๐ž๐žฬˆ๐ง ๐๐ข๐ž ๐ฐ๐ž๐ซ๐ค๐ž๐ง
โ€œGenerieke marketingstrategieรซn werken niet meer in de B2B,โ€ zegt Shimon Ben Ayoun, Managing Director bij SPOTONVISION. โ€œMet Trendemon kunnen we onze klanten de strategieรซn en tools bieden om รฉcht gepersonaliseerde ervaringen te creรซren, die hun doelgroep aanspreken en impactvolle resultaten opleveren.โ€
Avishai Sharon, CEO van Trendemon, voegt toe: โ€œWij zijn erg enthousiast over deze samenwerking. De strategische marketingkennis van SPOTONVISION sluit naadloos aan bij onze personalisatietechnologie. Samen helpen we bedrijven overstappen van traditionele segmentatie naar one-to-one-personalisatie, zodat ze beter inspelen op de behoeften van de moderne zakelijke koper.โ€

๐“๐ซ๐ž๐ง๐๐ž๐ฆ๐จ๐ง ๐ฌ๐ฉ๐จ๐ง๐ฌ๐จ๐ซ๐ญ ๐ก๐ž๐ญ ๐„๐ฎ๐ซ๐จ๐ฉ๐ž๐š๐ง ๐€๐๐Œ ๐…๐จ๐ซ๐ฎ๐ฆ
Als onderdeel van de samenwerking sponsort Trendemon het European ABM Forum op 3 april 2025 in Amsterdam. Dit event, georganiseerd door SPOTONVISION en B2B Marketing, brengt marketingprofessionals uit heel Europa samen. Ze verkennen de nieuwste trends, technologieรซn en strategieรซn in ABM.
Tijdens het evenement spreken SPOTONVISION en Trendemon in een panel over hoe personalisatie ABM-strategieรซn versterkt aan de hand van praktijkvoorbeelden en concrete tips.

๐Ž๐ง๐ญ๐ฆ๐จ๐ž๐ญ ๐จ๐ง๐ฌ ๐จ๐ฉ ๐ก๐ž๐ญ ๐„๐ฎ๐ซ๐จ๐ฉ๐ž๐š๐ง ๐€๐๐Œ ๐…๐จ๐ซ๐ฎ๐ฆ
Wil je jouw ABM-strategie naar een hoger niveau tillen? Kom op 3 april 2025 naar het European ABM Forum in Amsterdam!
Verdiep je kennis, breid je netwerk uit met toonaangevende experts en ontdek hoe personalisatie jouw ABM-strategie naar een hoger niveau tilt. Koop nu je ticket en maak deel uit van de toekomst van B2B-marketing.

๐Ž๐ฏ๐ž๐ซ ๐’๐๐Ž๐“๐Ž๐๐•๐ˆ๐’๐ˆ๐Ž๐
In 2006 inspireerde het gebrek aan een strategie-gedreven, geรฏntegreerde B2B-aanpak ons, Shimon Ben Ayoun en Ingrid Archer โ€“ twee marketeers aan de klantzijde โ€“ om onze banen op te zeggen. En zo lanceerden we SPOTONVISION, het eerste puur B2B-bureau van Nederland. Sindsdien hebben we een team opgebouwd dat de grenzen van B2B verlegt, in Europa en daarbuiten.โ€ฏWe helpen grote merken en ambitieuze scale-ups, die zijn uitgegroeid tot langdurige klanten.
Overstappen van ad-hoc tactieken naar langetermijnrelaties is de toekomst voor B2B.โ€ฏโ€ฏHet is B2B-tijd.โ€ฏTijd om kortetermijndenken te elimineren en ons te richten op langetermijngroei.โ€ฏTijd om afscheid te nemen van siloโ€™s en samen te werken met sales en marketing als route naar succes.โ€ฏTijd om te vergeten dat B2B alleen om logisch denken draait en meer creativiteit in te zetten die emoties aanspreekt.โ€ฏWij zijn SPOTONVISION en wij brengen B2B verder.
Met de lancering van het B2B Marketing Forum en de B2B Marketing Awards in 2010 heeft SPOTONVISION een extra dimensie toegevoegd aan de B2B-community in Europa.

๐Ž๐ฏ๐ž๐ซ ๐“๐ซ๐ž๐ง๐๐ž๐ฆ๐จ๐ง
Trendemon biedt een geavanceerd website-optimalisatieplatform waarmee B2B-organisaties hun prospects en klanten gepersonaliseerde content en ervaringen kunnen aanbieden. Met AI-gestuurde analyses en diepgaande doelgroepinzichten helpt Trendemon marketeers om beter in te spelen op de unieke behoeften van hun doelgroep, wat leidt tot hogere engagement- en conversieratioโ€™s.

๐๐ž๐ซ๐ฌ๐œ๐จ๐ง๐ญ๐š๐œ๐ญ๐ž๐ง

๐’๐๐Ž๐“๐Ž๐๐•๐ˆ๐’๐ˆ๐Ž๐ ๐Œ๐ž๐๐ข๐š ๐‘๐ž๐ฅ๐š๐ญ๐ข๐จ๐ง๐ฌ
E-mail: grecia@spotonvision.com
Telefoon: +31 621511089

๐“๐ซ๐ž๐ง๐๐ž๐ฆ๐จ๐ง ๐Œ๐ž๐๐ข๐š ๐‘๐ž๐ฅ๐š๐ญ๐ข๐จ๐ง๐ฌ
E-mail: avishai@trendemon.com
Telefoon: +972 544802565

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht