
Loyalty in mobile commerce: kosten omlaag, klantwaarde omhoog

Beschikbaar vanaf 29 mei 2025
Wil je deze video bekijken? Meld je dan kosteloos aan. Deze collectie gaat live op 29 mei 2025. Don't worry. We sturen je een reminder, zodat je niets hoeft te missen.
In 2025 verwachten consumenten meer dan ooit gemak en personalisatie. Omnichannel marketing biedt merken de kans om klantloyaliteit te versterken door een consistente, gepersonaliseerde ervaring te creëren over alle touchpoints heen—online, in-app, in de winkel en via sociale media.
Een goed ontworpen mobiele ervaring speelt hierin een onmisbare rol. Mobiele apps fungeren als de verbindende schakel tussen online en offline kanalen en bieden klanten frictieloze interacties, gepersonaliseerde aanbevelingen en realtime communicatie. Van in-app loyaltyprogramma’s tot AI-gestuurde personalisatie en naadloze winkelervaringen, bedrijven die mobiele touchpoints optimaal benutten, versterken niet alleen de klantbeleving, maar verhogen ook hun Customer Lifetime Value.
Tijdens deze sessie ontdek je hoe je met omnichannel marketing en een sterke mobiele strategie diepere klantrelaties opbouwt en wat de impact hiervan is op klantbetrokkenheid en conversie.

Coen Doolaard
Met meer dan 15 jaar ervaring in de digitale industrie helpt Apadmi’s Growth Director voor de Benelux merken om te navigeren in de wereld van Digital Experiences. Door consultative selling te combineren met een diep inzicht in creatieve, strategische en technische uitdagingen, heeft hij samengewerkt met marketing leiders en executives om innovatieve en resultaatgerichte oplossingen te ontwikkelen.
Zijn expertise omvat mobiele app ontwikkeling, digitale platformen, advertising en innovatieve technologieën.
Als veelgevraagd spreker op branche-evenementen is hij gepassioneerd over de rol van mobile als het kloppende hart van omnichannel succes—waarmee customer journeys worden getransformeerd en echte business impact wordt gerealiseerd.

Krijn Schuurman
Krijn Schuurman is een scherpe en gevatte allround dagvoorzitter die het beste bij sprekers naar boven haalt. Kritisch waar het moet, met humor waar het kan. Naast zijn werk als dagvoorzitter en gespreksleider heeft hij de afgelopen 15 jaar opdrachten gedaan voor uiteenlopende organisaties in verschillende sectoren. De klant helpen bij het benutten van kansen die de online wereld biedt, is daarin de rode draad.
Hij wordt regelmatig gevraagd duiding te geven aan de trends op het gebied van internet en ICT, op Radio1 en BNR Nieuwsradio en zo nu en dan in programma’s zoals NOS Journaal, EenVandaag, Nieuwsuur en RTL Late Night.
Krijn heeft een jarenlange ervaring als gespreksleider bij evenementen, webinars, podcasts en talkshows. Hij heeft een voorliefde voor innovatie en alles wat met de digitalisering van onze samenleving te maken heeft, maar is breed inzetbaar; de afgelopen jaren werkte hij mee aan programma’s over onder meer de zorg, het onderwijs, de financiële sector, duurzaamheid en goede doelen.
Gerelateerde artikelen


Beter dan verwachte cijfers voor eBay, maar advertentieomzet daalt

Microsoft overtreft verwachtingen dankzij sterke vraag naar AI-cloudoplossingen
