
Klantdata omzetten in relevante en winstgevende acties

Beschikbaar vanaf 29 mei 2025
Wil je deze video bekijken? Meld je dan kosteloos aan. Deze collectie gaat live op 29 mei 2025. Don't worry. We sturen je een reminder, zodat je niets hoeft te missen.
Hoe kun je ten tijde van alsmaar duurder wordende online marketing en de cookieless era als retailer klantdata écht benutten om relevanter te worden voor je klant?
Aan tafel: Aron Lewis, Lewis Retail, bespreken we onder andere:
– Wat je nodig hebt om klantdata strategisch in te zetten?
– Welke obstakels je tegenkomt in de praktijk, en hoe je deze overwint?
– Wat de beste usecases zijn en inspirerende best practices die je direct kunt toepassen?

Aron Lewis
Met jarenlange ervaring in het combineren van data-inzichten en strategie, helpt Aron bedrijven om klantgerichtheid naar een hoger niveau te tillen. Hij is bedreven in het bouwen van teams en het ontwerpen en implementeren van innovatieve oplossingen die de klantreis optimaliseren, zowel online als in fysieke winkels. Omnichannel dus.
Zijn kracht ligt in het slim benutten van klantdata om merken te helpen duurzame klantrelaties op te bouwen. Als strategisch adviseur werkt hij nauw samen met organisaties en retailers zoals INRetail, Open32 en Sport2000 om omnichannel strategieën te ontwikkelen die meetbare groei stimuleren.

Geert-Jan Smits
Geert-Jan heeft zelf meerdere ondernemingen opgericht. Als investeerder en adviseur deed hij daarna veel kennis en ervaring op aan de andere kant van de tafel. Smits heeft een groot netwerk in de start-up- en investeerderswereld en is een ervaren spreker. Daarnaast is hij host voor Emerce TV. Hij is oprichter van Flinders, een online designwoonwinkel in Nederland en België. Geert-jan is investeerder in onder meer Bash, Byborre, Goboony, Occony, RSGA Design, Seenons, Valyuu en Vendora.
Gerelateerde artikelen


Flappy Bird keert na tien jaar terug op Android, nu via Epic Games Store

Europese boete TikTok (530 miljoen) om privacyschending
