eWeek: modekoning Renzo Rosso

Renzo Rosso, president van de OTB Group en oprichter van Diesel, spreekt in het kader van Amsterdam E-Week begin oktober op een symposium over e-commerce.
Rosso (1955) begon in de jaren zeventig zijn eigen kleding te ontwerpen. In 1985 nam de Italiaan de volledige controle over Diesel door de aandelen van zijn partners over te kopen.
Diesel is allang niet meer een modelabel pur sang. Zo organiseert het merk sinds 2001 muziekevenementen over de hele wereld. In 2011 verscheen een speciaal door Diesel ontworpen sportfiets op de markt.
Diesel is tegenwoordig onderdeel van OTB (Only the Brave), dat ook merken als Marni en Viktor&Rolf voert. Wat doet OTB precies voor deze merken en hoe past e-commerce daarin?
Andere sprekers op het congres zijn Han Gerrits van de VU en CEO van de Innovation Factory, Freek Bijl van E-focus en Jesse Weltevreden, hoogleraar E-Business, van de faculteit Economics and Management.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond