Industry Wire

Geplaatst door Zandbeek

Univé Zakelijk onthult ‘baanbrekende innovatie’ in nieuwe campagne

Coöperatieve verzekeraar Univé lanceert vandaag een nieuwe campagne, gericht op mkb-ondernemers en zzp’ers. De zakelijke themacampagne ‘Écht menselijk contact’, ontwikkeld door creatief bureau Zandbeek, is een ode aan de menselijke maat. De overkoepelende boodschap? Technologie mag nooit een doel op zich zijn, maar moet ruimte maken voor wat echt telt: persoonlijke aandacht voor iedere ondernemer.

Om die boodschap kracht bij te zetten, onthult Univé Zakelijk op theatrale wijze een ‘baanbrekende innovatie’ in de bijbehorende campagnefilm.

Daar plukken ondernemers de vruchten van
Univé wil haar propositie als betrouwbare, maatschappelijk betrokken verzekeraar sterker laden bij ondernemers. De verzekeraar gaat dat doen met gerichte campagnes en content. Na een creatieve pitch koos Univé daarom voor Zandbeek als nieuwe bureaupartner voor zakelijke marketingcampagnes.

Persoonlijk, betrokken en dichtbij
Ramona Chang, Manager Marketing Zakelijk bij Univé: “Net zoals veel van onze zakelijke klanten is Zandbeek een betrokken familiebedrijf, gericht op continuïteit. Dat ervaarden we in de pitchfase direct door hun grote affiniteit met de zakelijke doelgroep. We zijn heel blij met de samenwerking en de nieuwe campagne, die precies laat zien waar wij voor staan: persoonlijk, betrokken en dichtbij.”

Fleur van Zandbeek, CEO: “Sinds 1995 werken we bij Zandbeek aan merken die het verdienen om gezien te worden. Univé is precies zo’n merk. In een veranderende wereld durft Univé Zakelijk vast te houden aan wat het inmiddels uniek maakt: haar mensen in de regio. Dat authentieke verhaal verdient een breed publiek en we zijn trots dat wij het vertrouwen krijgen om daarbij te helpen.”

Echte ondernemersverhalen
De campagne is vanaf nu zichtbaar op diverse online en social kanalen en via (digital) out-of-home media zoals de Ziggo Dome, diverse snelwegmasten en in verschillende regio’s waar Univé kantoren heeft. Daarnaast is een contentprogramma in ontwikkeling. Hierin krijgt het campagnethema ‘Écht menselijk contact’ de komende jaren verder verdieping in de vorm van échte ondernemersverhalen.

Credits
Bureau: Zandbeek
Regisseur: Lucas Camps
D.O.P.: Richard Spierings
Camera assistent: Casper Fraij
Grip: Joey Terwindt
Grip assistent: John Hokke, Vincent van den Eijnden
Opnameleiding: René Jonkers
Gaffer: Teun Pulles
Best boy: Rick Brussee
Electrician: Kasper Undal
Geluid: Joris Geurts
Styling: Anne van Lieshout
Visagie: Estefania ter Heerdt
Post productie: STORM
Sound design: Six Feet High
Casting: Moederannecasting en STENT Casting
Fotografie: Niels Stomps (via Foto Formation)

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht