Industry Wire

Geplaatst door Frontline

Frontline krijgt opnieuw award van Interactive Intelligence

Vianen, 28 oktober 2015 – Frontline heeft opnieuw van Interactive Intelligence de internationale award gekregen voor ‘Meeste Nieuwe Klanten in de EMEA-regio’. Frontline ontvangt deze award al voor het vijfde opeenvolgende jaar. Onder andere belsimpel.nl, Valk Software en Vliegtickets.nl kozen afgelopen jaar voor de dienstverlening van Frontline. De uitreiking vond plaats tijdens de internationale bijeenkomst ‘Interactions 2015’ van Interactive Intelligence in Indianapolis.

“We zijn ontzettend trots op deze Nederlandse Elite Partner die keer op keer nieuwe organisaties weet te overtuigen van de toegevoegde waarde van onze oplossingen”, zegt Kim de Boer, Regional Sales Director van Interactive Intelligence. “Frontline en Interactive Intelligence hebben de customer experience hoog in het vaandel staan: zowel voor onze eigen klanten als voor de klanten van onze klanten. Wij blijven dan ook ontwikkelen en innoveren, maar het zijn partners als Frontline die zorgen dat organisaties deze oplossingen optimaal kunnen inzetten.”

Marcel Reuvers, directeur van Frontline: “Uiteraard zijn wij erg verheugd dat wij voor de vijfde keer de award voor de meeste nieuwe klanten in ontvangst mochten nemen. Nog belangrijker vinden wij het feit dat die klanten ook jaren lang klant bij ons blijven. We investeren veel in de relatie met onze klanten, want uiteindelijk gaat het niet alleen om het product dat we implementeren: wij zorgen ervoor dat het ook echt een passende oplossing is en blijft.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht