Industry Wire

Geplaatst door On Your Marks

On Your Marks lanceert Paddock: AI-platform dat pijnpunten in sportmarketing wegneemt

Met Paddock zet On Your Marks een grote stap in de toekomst van sportmarketing. Deze suite van AI-apps is ontworpen om hardnekkige pijnpunten in het creatieve proces en activaties weg te nemen. De eerste app, Fantiment, pakt het vaak onderbelichte pijnpunt van gedegen research aan. En wordt direct in gebruik genomen door onder andere Team Visma | Lease a Bike, Mizuno en Ziggo Sport.

Eindhoven, 2 oktober 2025 – Sportmarketingbureau On Your Marks introduceert vandaag Paddock, een platform van AI-apps die sportmarketeers helpt om slimmer, effectiever en creatiever te activeren. Het doel: hardnekkige pijnpunten in sportmarketing wegnemen. Van het ontbreken van degelijke research tot het doorgronden van sportsponsoring deals.

Met Paddock wil On Your Marks laten zien dat vooruitstrevende technologie en creativiteit hand in hand gaan en niet alleen praten over AI, maar ook daadwerkelijk met oplossingen komen. Door inzichten uit AI te combineren met jarenlange ervaring in sportmarketing, denkt het Eindhovense bureau succesvollere campagnes en activaties te ontwikkelen. Maar geeft het organisaties nu ook zelf het juiste gereedschap om impact en kwaliteit goed te doorgronden.

Paddock: meer pijnpunten aanpakken
Paddock is een overkoepelende suite waar verschillende gespecialiseerde apps, inzichten en content samenkomen om (sport)marketing-teams te ondersteunen, van strategie tot executie. Fantiment en Chant zijn de eerste releases in Paddock.

“Met Paddock zetten we een eerste, grote stap in de toekomst van ons bureau” zegt Lennart Boven, managing partner bij On Your Marks. “AI is niet zomaar een aanvulling, het wordt de basis onder alles wat we doen. Het traditionele bureaumodel gaat veranderen, we worden de regisseurs van alle beschikbare tooling en modellen. Met Paddock creëren we een omgeving waarmee we wendbaar zijn om op het juiste moment op die veranderingen in te spelen”.

Fantiment: research als voorspeller van succes
Fantiment gebruikt AI om vooraf te voorspellen hoe fans reageren op creatieve concepten en activaties. Daarmee krijgen merken inzicht in welke ideeën de grootste kans hebben om te scoren, zowel qua beleving als business impact. Ook wordt Chant gelanceerd. Een veilige omgeving waarin de beste en laatste AI-modellen worden gecentraliseerd voor tekst, foto en video generatie.

Fantiment wordt nu al in bèta gebruikt door onder meer Team Visma | Lease a Bike, Mizuno en Ziggo Sport. Deze launching klanten leveren feedback om de tool verder te verfijnen en creëren zo de eerste praktijkcases. Daarnaast is de registratie voor de bètafase nu geopend voor overige geïnteresseerden. Daarmee krijg je tot het einde van het jaar gratis toegang tot Paddock. De definitieve launch staat begin 2026 gepland.

In de komende maanden volgen meer (AI-)apps die andere pijnpunten in sportmarketing aanpakken – zoals Sponsodex – waarmee sponsordeals kunnen worden doorgrond, om zodoende het maximale uit afspraken met rechtenhouders te halen.

Ga naar: https://paddock.onyourmarks.agency

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht