Industry Wire

Geplaatst door SAMR

B2B expert Bas Peters versterkt SAMR

Leusden, 15 januari 2016 – Het team van onderzoekbureau SAMR (SmartAgent en MarketResponse) is weer uitgebreid. Per 1 januari 2016 is Bas Peters gestart als principal consultant. Bas (45) is specialist customer experience met ruim 20 jaar ervaring, met name in de B2B sector.

Jorgen Botermans, algemeen directeur SAMR: “We hebben mooie opdrachten in de B2B markt en zien mooie kansen. Met Bas Peters kunnen wij nog sneller voor onze opdrachtgevers inspelen op de kansen en uitdagingen van onze klanten in de markt.”

Noodzakelijk om eigenwijs te zijn
Bas Peters: “Het is noodzakelijk om eigenwijs te zijn. SAMR is dat en dat trekt mij aan. Mijn doel is om ‘marktvinden’ in de B2B verder op de kaart te zetten. Er liggen nog zo veel kansen. Bedrijven moeten zich continu verbeteren. Data, insights en solutions als Direct Feedback zijn cruciale brandstof voor de optimalisatie van onder andere klantbeleving, processen en prestaties. SAMR kan hier als geen ander bij helpen.”

Over SAMR

SAMR profileert zich sinds 2015 als marktvindersbureau op zoek naar kansen in de markt voor haar klanten. Die kansen vinden zij door bestaande en nieuwe data te verbinden. SAMR is één van de grootste en meest toonaangevende spelers op het gebied van klantbeleving en klantloyaliteit en heeft daarin ruim 30 jaar ervaring opgebouwd. SAMR ondersteunt opdrachtgevers in verschillende sectoren zoals financiële en zakelijke dienstverlening, overheid, energie, retail, transport, zorg en FMCG bij klantgedreven vernieuwing. Enkele opdrachtgevers van SAMR zijn: Achmea, ANWB, Jacobs Douwe Egberts, Jumbo, NS, Eneco, STER en Dienst Publiek & Communicatie van de Rijksoverheid.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht