Industry Wire

Geplaatst door Human Inference

Human Inference organiseert seminar over privacy-wetgeving en datamanagement in België

Brussel, 20 april 2016 – Human Inference, Europees marktleider op het gebied van Centraal Klantbeeld en datakwaliteitsoplossingen, kon op grote belangstelling rekenen bij het privacy seminar dat zij gisteren in Brussel organiseerde.

In Nederland organiseerde Human Inference al in 2015 een soortgelijke seminar, die net als in Brussel op grote belangstelling kon rekenen. Dat duidt erop dat het omgaan met de nieuwe wetgeving omtrent privacy compliancy in een commerciële context niet alleen in België, maar in heel Europa een thema is waar organisaties momenteel mee worstelen.

Rik van den Oosterkamp, Business Director bij Human Inference: “De nieuwe Europese Privacy wetgeving stelt ondernemers in heel Europa voor een uitdaging. Er is behoefte in de markt aan concrete hulp en service om hun datamanagement hierop af te stemmen. Tijdens deze seminar liet Human Inference zien hoe je ook met de nieuwe wetgeving privacy compliant kunt zijn en toch commerciële successen kunt boeken.”

Human Inference levert al jaren datakwaliteitsoplossingen aan de Belgische markt waarmee organisaties de kwaliteit van contactgegevens optimaliseren en de interactie met hun klanten sterk verbeteren. Onlangs tekende de P&V Groep voor vijf jaar bij om zo op een effectieve en efficiënte manier de kwaliteit van haar klantgegevens en de dienstverlening te verbeteren.

Over Human Inference
Human Inference is marktleider op het gebied van oplossingen die de kwaliteit van contactgegevens optimaliseren en daarmee de interactie tussen organisaties en hun klanten sterk verbeteren. De oplossingen zijn gebaseerd op het principe van natuurlijke taalverwerking en maken gebruik van uitgebreide kenniscorpora, waarmee een zeer hoge resultaatkwaliteit wordt gegarandeerd.

Meer dan 250 bedrijven en partners zetten de datakwaliteitsoplossingen van Human Inference in voor optimaal klantcontact. Gegevens van hoogwaardige kwaliteit zijn een absolute voorwaarde voor het bereiken en behouden van een eenduidig klantbeeld, om te voldoen aan regelgeving, om fraude op te sporen en om zoekprocessen efficiënt en succesvol te laten verlopen.

Human Inference werd in 1986 opgericht en is dus al 30 jaar een belangrijke speler op het gebied van datakwaliteit en data-integratie. Het hoofdkantoor is gevestigd in Arnhem. Daarnaast heeft Human Inference ook kantoren in Engeland, Duitsland, Denemarken en België. De oplossingen van Human Inference zijn in gebruik bij onder andere Allianz, E-on, DHL, TNT, AEGON, ANWB, Achmea, Center Parcs Europe, Ministerie van Justitie, Essent, Holland Casino, ING,  Nederlandse Spoorwegen, Telegraaf Media Group en Wehkamp, BKR en NovaMedia (Goede Doelen Loterij). Human Inference is onderdeel van De Neopost Groep, Europees marktleider en wereldwijd de nummer twee leverancier van postverwerkingsoplossingen en Klant Communicatie Oplossingen. Voor meer informatie: http://www.humaninference.nl Of volg Human Inference via: Twitter.com/humaninference

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht