Agenda

Geplaatst door: OrangeValley

Digital Trend Event:​ ​Klantcases in the spotlight!

Datum
4 juni 2024
Plaats
Breukelen
Locatie
de Corridor 27
E-mailadres
donja.hoorn@orangevalley.nl
Phone
0682306252
Organisatie
OrangeValley

Succesverhalen van koplopers in performance marketing.
Met presentaties van Blokker, Hunkemöller, StudyGo, Consumentenbond, Medicura, Nonpaints.com, De Wit Schijndel en Serviceapotheek.

Donderdag 4 juli 2024 organiseert OrangeValley voor de eerste keer samen met alle collega’s van MvH Media, Increase en AdResults een Digital Trend Event in Breukelen. Dit keer staan de meest innovatieve en indrukwekkende cases van onze klanten in de spotlight. Gedurende de middag vertellen klanten en consultants over de uitdagingen in het digitale domein, welke strategie en koers hebben ze gekozen en welk succes hebben ze hiermee behaald. Registreer je (gratis) vandaag nog om je plek te reserveren en op de hoogte te blijven van het event.

In het snel veranderende landschap van digital marketing zijn organisaties geconfronteerd met uitdagingen zoals stijgende kosten, groeiende afhankelijkheid van tools en opkomende concurrentie. Ze moeten zich aanpassen aan cookieless marketing, terwijl ze zich concentreren op het benutten van first-party data voor gepersonaliseerde ervaringen. Een strategische aanpak om marges te verbeteren en de impact van marketinginspanningen te maximaliseren, is essentieel. Dit omvat het diversifiëren van kanalen, het toepassen van datagedreven inzichten voor optimalisatie en het onderscheiden van concurrentie door unieke waardeproposities. Organisaties moeten flexibel en innovatief zijn om succesvol te blijven te midden van toenemende concurrentie en technologische veranderingen, terwijl ze streven naar een sterke merkidentiteit en differentiatie.

Wat je kunt verwachten:
– Data gedreven performance marketing
– Margegestuurde strategie op basis van 1st party data
– Investeren in owned media voor duurzame digitale groei
– Integrated media mix voor verbeteren ROI
– Verbeter je concurrentiepositie in Google Shopping
– Branding en onderscheidend vermogen in toenemende digitale automatisering
– Data als input voor strategische veranderingen

Deel dit bericht