Theo van der Zee
  • Theo van der Zee

  • 3 artikelen
  • 267.140 views
  • 4 reacties

Theo van der Zee

Werkt bij
OrangeValley
Functie
Conversie specialist
Twitter
@theovdzee
Linkedin
nl.linkedin.com/in/theovanderzee/
Google+
https://plus.google.com/+TheovanderZee

Theo van der Zee is werkzaam bij OrangeValley als conversie specialist. Hij test en optimaliseert hier websites en doet dat op basis modellen uit de gedragswetenschappen en principes die hij leerde tijdens zijn studie psychologie. Naast deze theoretische onderbouwing beschikt hij over meer dan zeven jaar ervaring als zelfstandig webdesigner en ontwikkelaar.

Artikelen van Theo van der Zee

  • 2 juni 2014 10:00

Herhalen van oude A/B testen de moeite waard?

Wat is het resultaat als dezelfde A/B-test wordt herhaald en wanneer loont het om een oude test te herhalen? De kernvraag die je jezelf hierbij kunt stellen luidt: Waarom verwacht je ditmaal andere resultaten dan de vorige keer dat de test werd uitgevoerd?

  • 26 maart 2014 16:00

Authenticiteit als middel tot meer conversie

Hoe kunnen organisaties zich online positief onderscheiden en daarmee het aantal conversies verhogen? Nu het internet steeds volwassener begint te worden, zullen op termijn meer websites in de basis op orde zijn. Het antwoord is: je kunt je onderscheiden door authentiek te zijn, door écht jezelf te zijn. Maar hoe doe je dat?

  • 8 januari 2014 12:42

De invloed van lettertype en leesbaarheid op de conversie

Een onderdeel dat vaak over het hoofd wordt gezien bij het optimaliseren van websites, is de opmaak van de tekst. Als bezoekers een tekst niet kunnen of willen lezen, wordt een boodschap niet overgebracht en dus ook niet geconverteerd. Verhoog het aantal conversies door na te denken over de lettertypes en leesbaarheid van de tekst op je website.