Meer Artikelen

Suitable legt focus op frequenter en gesegmenteerd mailen

Suitable, webwinkel voor herenkleding, wilt frequenter gaan mailen naar een gesegmenteerde doelgroep. Met behulp van Copernica Marketing Software gaat Suitable zijn processen automatiseren en hun database synchroniseren middels een API-koppeling. Daarnaast willen zij hun data verder verrijken met klik-en orderhistorie om vervolgens opvolgmailings in te zetten.

Opwaarderen.nl mikt op 20% groei binnen klantenbestand

Opwaarderen.nl hoopt op termijn een groei van 20% te realiseren door het reactiveren van slapende klanten en een toename van 10% onder de maandelijks terugkerende klanten. Om deze doelstellingen te halen, zetten zij sinds dit voorjaar Copernica Marketing Software in.

Genereren van nieuwe sales is kerstwens van Tintelingen!

Met de komende kerstperiode hoopt Tintelingen nieuwe sales te genereren met behulp van Copernica Marketing Software. Tintelingen zal ook nadat het Kerstseizoen weer voorbij is enquêtes uitsturen naar de opdrachtgevers om te informeren over de verrichte dienstverlening.