More artikelen

Deutsche Post bezorgt kranten en bladen via mobiele app

Kleinere uitgevers verliezen vanaf dit najaar een kostenpost: de fysieke distributie. Deutsche Post brengt dan namelijk een app uit voor tablet computers die dat overbodig maakt.

Deutsche Post begint iPad-dienst voor uitgevers

Uitgevers en de posterijen hebben te maken met hetzelfde probleem: consumenten kopen en versturen steeds minder papier. Internet neemt productie en distributie over. Daarom komt Deutsche Post met een iPad-dienst voor uitgevers om digitale werken te verspreiden.

DHL brengt betaalsysteem uit voor webwinkels

Pakketdienst DHL stapt in de markt voor online betaalsystemen en maakt DHL Checkout breed beschikbaar.

Deutsche Post via overname dieper in internetreclame

Postbedrijf Deutsche Post pleegt een overname om zijn technisch kunnen op het gebied van internetreclame te verbreden.

Deutsche Post koopt advertentienet Nugg.ad

Postbedrijf Deutsche Post koopt Nugg.ad, een Europees werkende specialist op het gebied van gedragsgebaseerde reclame, ook wel behavioural targeting genoemd.

Yahoo bouwt veilige veiling met Deutsche Post

Yahoo gaat in Duitsland veilingen bieden in samenwerking met Deutsche Post en Postbank. Onder de noemer Webtransfer zullen de Duitsers zorg dragen voor betaling en bezorging. Met deze samenwerking wil Yahoo tegengas geven aan de grote veilinghuizen, zoals QxlRicardo.com, Trader.com en het oorspronkelijke Franse iBazar .