Meer Artikelen

Creyf’s Uitzendbureau ziet verdubbeling in bezoekers mobiele site

Amersfoort, 17 augustus 2010 – Creyf’s Uitzendbureau heeft in samenwerking met internetbureau Modern Media een mobiele website gelanceerd. Vlak na de start heeft de mobiele site al een ruime verdubbeling in verkeer weten te genereren. Waar het mobiele creyfs.nl vorig jaar rond deze tijd maandelijks nog zo’n 1500 mobiele internetbezoekers trok, is dat dit jaar ruim 3000. Opvallend is dat het mobiele besturingssysteem Android een bezoekersstijging van 400 procent kent ten opzichte van Safari (op de iPhone) dat een stijging van 200 procent laat zien.

Modern Media en Reed Business Events realiseren site voor rondreizend ondernemersspektakel

Op zoek naar zakelijke inspiratie? Vind het in een circustent! Sinds een paar dagen is de website bizzinspirationtour.nl live. Via deze site kan worden ingeschreven voor hét ondernemersspektakel van 2010. In een bomvol programma zullen vele bekende én onbekende topondernemers op vier locaties een dag lang businesstips- en tricks delen met geïnteresseerde bezoekers. Persoonlijke sessies en interactieve workshops in de bezielende ambiance van een circustent.

Modern Media lanceert weer een nieuwe themawebsite voor Reed Business

Internetbureau Modern Media heeft voor opdrachtgever Reed Business Events weer een nieuwe website gerealiseerd. Op www.internationalvetscongress.com kunnen bezoekers eenvoudig informatie verzamelen en direct inschrijven voor het internationale congres voor dierenartsen.

Elsevier Congressen is Reed Business Events

Juli 2010 is Elsevier Congressen verder gegaan onder de naam Reed Business Events: een centrale unit die alle events voor de sterkste merken van Reed Business ontwikkelt. Bij een nieuwe naam hoort natuurlijk een vernieuwde website. Deze heeft internetbureau Modern Media in relatief korte tijd kunnen realiseren voor Reed Business Events.

Modern Media aan de slag voor Exact personeelsintermediair

Internetbureau Modern Media gaat voor Exact personeelsintermediair de nieuwe corporate site en een complete vacatureportal bouwen. Naast de website wordt ook een mobiele site gerealiseerd waar werkgevers en werkzoekenden terecht kunnen.

Recruiters laten online kansen liggen

Om nog beter te kunnen inspelen op de online wensen van recruiters heeft Modern Media een uitgebreid onderzoek uitgevoerd: Onderzoek Recruitmentbranche 2010. Bijna 300 recruitmentorganisaties hebben middels een telefonische enquête inzicht gegeven in hun online aanpak, de online resultaten en hun online wensen.