Bekijk video

Bekijk video
0
4.9k
Channel: Marketing

Best practices voor het stellen van prioriteiten voor je marketingorganisatie

Met hoge verwachtingen en verzoeken vanuit elke richting, is het cruciaal dat je jouw strategische doelen vastlegt en de doelstellingen voor je marketingteam bepaalt. Als Marketing Manager is het belangrijk om de juiste balans te vinden tussen kortetermijnwinsten en strategische lange termijn initiatieven. Maar hoe doe je dat? En wat zijn de best practices?

Chris Doran gaat hierover in gesprek met Jeff Clark van Sirius Decisions. Hoor wat de belangrijkste valkuilen zijn bij het stellen van prioriteiten en hoe je een optimale balans creëert tussen mensen, processen en technologie.

Thema’s van dit webinar:
  • Best practices voor het stellen van prioriteiten.
  • De juiste balans tussen kortetermijn- en langetermijnsucces
  • De noodzakelijke investeringen in mensen, processen en technologie.
Sprekers
  • Jeff Clark – Research Director, Marketing Operations Strategies bij Sirius Decisions. Hij heeft meer dan 25 jaar ervaring binnen B2B marketing. Jeff ontwikkelt SiriusDecision’s onderzoek naar het meten van marketing KPI’s en technologie planning. Hij helpt B2B marketingorganisaties met het meetbaar maken van hun marketinginspanningen. Daarnaast helpt hij marketingteams bij het opstellen van hun marketingkalender en het beheren van hun martech stack.
  • Chris Doran (voorheen Senior Product Marketing Manager bij Progress). Na meer dan 10 jaar in de digitale marketingbranche te hebben doorgebracht in verschillende rollen, is Chris in 2015 opnieuw bij Progress gaan werken. Met een passie voor technologie en marketing maakt Chris gebruik van zijn acht jaar ervaring bij Microsoft om verschillende startups en andere middelgrote bedrijven te helpen bij productlanceringen. Inmiddels is hij werkzaam als CIO Persona GTM bij SAS.
Je bent klaar om te downloaden
Download

Monique Bruins