0
60
Channel: E-commerce

Emerce Rapport: Analyse TikTok Shop 2025

De lancering van TikTok Shop in Nederland hangt al een tijd boven de markt en moet in 2025 daadwerkelijk plaatsvinden. Recente uitrol in Duitsland versterkt deze verwachting. Maar hoe steekt het platform in elkaar? En – belangrijker nog – wat kan je er als e-commerceprofessional of marketeer van verwachten?

Dit en meer is reden voor Emerce om in samenwerking met Tech Buzz China (een onderzoeksbureau gespecialiseerd in de Chinese technologiesector) TikTok Shop uitgebreid te analyseren, met de nadruk op de Europese uitrol en verwachtingen voor Nederland.

In dit rapport onder andere:

Inzicht Europese uitrol
– Strategische verschuiving
– Groeiambities en tegenvallers
– De rol van Nederland

Platformstrategie en verdienmodellen
– Drie verkoopmodellen
– Content commerce vs. shelf commerce
– Affiliate-ecosysteem

Wat verkoopt er en hoe?
– Populaire categorieën
– Populaire verkoopkanalen
– Prijsstrategie en commissies
– Prijs-analyse
– AOV, conversie en klantgedrag Europa

Live commerce in Europa

Ambities voor 2025

Verwachtingen en mogelijkheden Nederlandse markt

Download dit rapport
Onderwerpen:
TikTok
Social Commerce
Europa
Upgrade naar Emerce Teamabonnement om dit rapport te downloaden

Niels Achtereekte