Deel dit artikel
-

Belsimpel start nieuwe jaar met rebranding

Telefoonverkoper Belsimpel.nl begint het nieuwe jaar met een grootscheepse rebranding. Samen met bureau Dawn wordt een campagne gevoerd waarin de term Belsimpel Methode de boventoon voert.

In de nieuwe campagne laat het bedrijf zien dat consumenten bij Belsimpel altijd terecht kunnen voor een ‘passend advies’. Met De Belsimpel Methode kun je bijvoorbeeld een maximaal bedrag invullen dat je per maand kwijt wilt zijn aan de telefoon van je kind, en op basis daarvan krijg je passend advies.

De Methode wordt in de nieuwe uitingen gesymboliseerd door een witte cirkel. De animatiepoppetjes Jeroen en Jeroen – genoemd naar Belsimpel oprichters Jeroen Doorenbos en Jeroen Elkhuizen – gaan verdwijnen. Om het merk meer emotie te geven, worden voortaan echte klanten in beeld gebracht die een telecomvraag hebben.

Vanaf 1 januari 2018 worden de nieuwe reclamespots uitgezonden op bijna alle Nederlandse televisie- en radiozenders.

Dit bericht is 6 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond