bol winnaar Best Social Awards

Bol.com eindigde vanavond de grote winnaar bij de zakelijke uitreiking van The Best Social Awards. Het bedrijf won in de categorie Beste Merk en Beste Webcare. Andere winnaars zijn onder meer Bavaria (Beste Campagne met #carnavalvrij), HEMA (Beste Inhaker met ‘zomerjurkje’) en Van Gogh Museum (Beste Innovatie).

Het winnende merk bol.com werd door de jury gezien als ‘erg gevat en brutaal, durft het randje op te zoeken en weet pakkend het publiek te bereiken. Daarnaast hebben ze een sterk community management’.

Er waren dit jaar drie nieuwe categorieën: Beste Influencercampagne, Beste Chatbot en Beste Livestream.

De publieksprijzen van The Best Social Awards worden morgen bekend gemaakt. Kanshebbers zijn onder meer Tim Hofman, StukTV, Nienke Plas en Shane Kluivert.

WINNAARS THE BEST SOCIAL AWARDS – BUSINESS 2018


BESTE CAMPAGNE: 
Bavaria

BESTE INHAKER: HEMA

BESTE ACCOUNT: NOS Kort

BESTE MERK: Bol.com

BESTE WEBCARE: Bol.com

BESTE TALENT: Vienna Kortland

BESTE INFLUENCERCAMPAGNE: Misfit

BESTE CHATBOTCAMPAGNE: Ziggo

BESTE VIDEO: Amsterdenim

BESTE LIVESTREAM: ABN AMRO

BESTE STORY: Feyenoord

BESTE COPYWRITING: Praxis

BESTE INNOVATIE: Van Gogh x Facebook

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug