bol winnaar Best Social Awards

Bol.com eindigde vanavond de grote winnaar bij de zakelijke uitreiking van The Best Social Awards. Het bedrijf won in de categorie Beste Merk en Beste Webcare. Andere winnaars zijn onder meer Bavaria (Beste Campagne met #carnavalvrij), HEMA (Beste Inhaker met ‘zomerjurkje’) en Van Gogh Museum (Beste Innovatie).
Het winnende merk bol.com werd door de jury gezien als ‘erg gevat en brutaal, durft het randje op te zoeken en weet pakkend het publiek te bereiken. Daarnaast hebben ze een sterk community management’.
Er waren dit jaar drie nieuwe categorieën: Beste Influencercampagne, Beste Chatbot en Beste Livestream.
De publieksprijzen van The Best Social Awards worden morgen bekend gemaakt. Kanshebbers zijn onder meer Tim Hofman, StukTV, Nienke Plas en Shane Kluivert.
WINNAARS THE BEST SOCIAL AWARDS – BUSINESS 2018
BESTE CAMPAGNE: Bavaria
BESTE INHAKER: HEMA
BESTE ACCOUNT: NOS Kort
BESTE MERK: Bol.com
BESTE WEBCARE: Bol.com
BESTE TALENT: Vienna Kortland
BESTE INFLUENCERCAMPAGNE: Misfit
BESTE CHATBOTCAMPAGNE: Ziggo
BESTE VIDEO: Amsterdenim
BESTE LIVESTREAM: ABN AMRO
BESTE STORY: Feyenoord
BESTE COPYWRITING: Praxis
BESTE INNOVATIE: Van Gogh x Facebook
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond