Deel dit artikel
-

Bol.com verbetert dienstverlening aan zakelijke klant

Bol.com gaat zich naast op de particuliere ook op de zakelijke klant richten. Die kan voortaan bestellen op rekening en meerdere gebruikers per account toewijzen.

Met de veranderingen wil de Ahold-dochter het voor zakelijke gebruikers ook gemakkelijker maken om bijvoorbeeld cadeaubonnen en laptops te bestellen.

Bol.com zag de afgelopen jaren het aantal klanten dat zakelijk een bestelling plaatst voor bijvoorbeeld relatiegeschenken, kantoorelektronica, business boeken of cadeaubonnen sterk stijgen. Het bedrijf levert vanuit zijn winkel met babyartikelen wekelijks aan verschillende kinderdagverblijven hun voorraad luiers. Andere voorbeelden zijn het leveren van studieboeken aan scholen vanuit de studieboekenwinkel of kookmaterialen aan kookstudio’s vanuit de koken & tafelen-winkel.

Op bulkbestellingen wordt voortaan dan ook korting geboden.

Deel dit bericht

1 Reactie

Chantal

Een ontzettende goede verbetering, verbaas me nog steeds waarom sommige grote ketens klanten geen mogelijkheid bieden om een zakelijk account te maken.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond