Deel dit artikel
-

Callcenter-gigant SNT in mobiele crm

SNT is van plan in de loop van het jaar diensten te gaan ontwikkelen rond mobile marketing, ticketing, informatie en entertainment. Emexus gaat SNT technisch ondersteunen en een mobiel platform ontwikkelen en hosten.

SNT zegt een toenemende vraag te zien naar het gebruik van mobiele toepassingen als serieus klantcontactkanaal. De samenwerking tussen SNT en Emexus ging van start met twee opdrachtgevers. De eerste klant is een lokale online retailer en de tweede een internationale crm-software ontwikkelaar. Namen wil SNT niet geven.

Op de vraag hoeveel omzet SNT denkt te maken met deze dienstverlening, antwoordde de woordvoerder: “Mobiele crm-diensten en met name sms-dienstverlening zijn de afgelopen jaren sterk in gebruik toegenomen. Op dit moment vindt er een omslag plaats van entertainment naar zakelijke toepassingen. Zo voorspelt Netsize binnen twee jaar een verdubbeling van zakelijke sms-verkeer. SNT speelt, door het aanbieden mobiele crm-diensten, in op deze ontwikkeling. SNT begint deze maand met de nieuwe dienstverlening, het is dan ook nog te vroeg om een omzetverwachting uit te spreken.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond