Clipit verstevigt buitenlands aanbod

De digitale knipseldienst verstevigt zijn buitenlandse aanbod om meer corporates, PR-bureaus en eventorganisaties aan zich te binden.

Eerder dit jaar bracht het bedrijf zijn mediamonitor, voor online nieuwbronnen, naar het buitenland. Gisteren maakte het bekend ook zijn socialmediamonitor in het buitenland aan te bieden.

Bedrijven gebruiken de tools van Clipit om te zien wie in welke titel hoe over hen wordt gesproken. Dat varieert van corporates als Pepsi en Mercedes Benz tot PR-bureaus en festivalorganisaties die wil weten hoe in binnen- en buitenland over hen wordt gesproken.

In Nederland weet Clipit ook hoe er in kranten en tijdschriften en op radio en televisie over de klanten wordt gesproken. Spraakherkenning van Media Destillery luistert naar radio en tv en transcribeert relevante teksten. Om vermeldingen in kranten en tijdschriften te spotten leest Clipit gedigitaliseerde print via Issuu, Myjour en Elinea.

Deze moderne technologiën worden voor print reeds ingezet in Duitsland en Amerika en het ‘televisieoor’ luistert reeds naar Duitse, Engelse en Franse zenders.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug