Deel dit artikel
-

ConsumerDesk sluit deals met Wehkamp en Excite

De Italiaanse en Duitse sites van Excite zijn uitgebreid met de Fast Product Search van het Nederlandse ConsumerDesk . De site van Wehkamp is sinds maandag opgeluisterd met de productvergelijker van Consumerdesk.

Consumerdesk timmert aardig aan de weg met haar productvergelijkers. Het bedrijf levert als Application Service Provider site-onderdelen aan portals, producenten en retailers. Consumerdesk zegt inmiddels met meer dan honderd partijen overeenkomsten te hebben, waaronder Scandinavia Online, Startsiden, Netguide (onderdeel van het Duitse Focus), Lastminute.com, Planet Internet, ilse, Zonnet, Lycos, MSN, Vindex, AltaVista, VNU en IDG. ConsumerDesk beheert daarnaast onder eigen naam sites in acht Europese landen.

Excite betaalt Consumerdesk een set up fee, een maandelijkse fee en deelt verder de opbrengsten uit transacties. Wehkamp heeft de productvergelijker als ?white label? geintegreerd in haar site en betaalt daarvoor een setup fee en een maandelijkse onderhouds fee.

Afhankelijk van de mate van integratie en het aantal landen cq. sites betalen Consumerdesk-klanten set up fees van 50.000 tot een miljoen euro. De maandelijkse fees zijn afhankelijk van de traffic die een site weet te genereren.

Consumerdesk verwacht in het tweede of derde kwartaal van dit jaar winstgevend te zijn, zegt marketing directeur Ann Jepma.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond