Deel dit artikel
-

‘Crisp wil naar Duitsland’

Online supermarkt Crisp bereidt zich, volgens bronnen van het Handelsblatt, voor op uitbreiding naar de Duitse markt.

De Duitse zakenkrant sprak met Tom Peeters, maar legt de bevestiging van deze plannen niet in zijn mond.

Het is niet bekend op welk deel van de Duitse markt Crisp zich eerst wil richten. Een nationale aanpak wordt het niet, want dat is zelfs voor Picnic en Coolblue te prijzig. Zij rollen hun diensten stad voor stad uit en dat zal de duurzame supermarkt vermoedelijk ook doen.

Crisp, opgericht in 2018, is anders dan andere boodschappen-apps omdat het zich vooral richt op vers aanbod uit het seizoen uit de nabije omgeving van de afnemer. Vorig jaar zag de start-up zijn omzet verzevenvoudigen. Vorige week maakte het bekend een nieuwe investering te hebben ontvangen van dertig miljoen euro.

Foto: Theo Crazzolara (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond