Deel dit artikel
-

DSP Travel Audience spoedig EU-dekkend

Travel Audience, een DSP die zich puur richt op de online reismarkt, is van start gegaan in Scandinavië en Rusland. In de loop van 2016 volgen meer Europese landen.

Het dochterbedrijf van Amadeus IT Group verstevigt daarmee zijn positionering in Europa. De twee jaar oude onderneming uit Berlijn is inmiddels actief op acht markten. Naast De Duitstalige markten zijn dat ook de Benelux, Spanje en Frankrijk.

Op de agenda staan nog de opening van kantoren in Engeland, Turkije, Polen, Portugal en Italië. Daarmee zou het grootste gedeelte van de ontwikkelde Europese e-commercemarkt zijn afgedekt.

Travel Audience is een partner voor adverteerders en sluit hen aan op een netwerk van sitebeheerders. Adverteerders kunnen real time tegen elkaar opbieden om reclameposities op relevante (travel)sites in te kopen. Dat gebeurt onder meer met native ads en posities in zoekmachines. De reclameuitingen wijzen consumenten door naar direct boekbare tickets, wat weer de kernactiviteit van Amadeus is. Dat levert de IT-systemen voor de handel in vliegtickets.

Foto: chiyomaru1 (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond