Deel dit artikel
-

DTG verkoopt Scoot Media

DTG, voorheen De Telefoongids, heeft Scoot Media inclusief dochter MediaMinded volledig aan investeerder Ramon Casander en managing director Tim Roemer verkocht. DTG verkoopt Scoot Media om zich op haar kernactiviteiten te kunnen richten.

De overname brengt voor Scoot Media, specialist in het genereren van leads door middel van responsepagina’s, weinig veranderingen mee, zo laat het bedrijf weten. De focus blijft op internationalisering en Roemer houdt de dagelijkse leiding over de organisatie. Casander gaat zich bezighouden met het strategische kader van de onderneming.

Volgens Roemer liggen er nog voldoende kansen. Tegen Emerce zegt hij: “In Nederland is de groei er een beetje uit, de tijd van onbeperkte budgetten ligt achter ons, maar België en Polen gaan goed en in oktober beginnen we in Duitsland. Wel vanuit het Nederlandse kantoor.”

De breuk met DTG is niet ontstaan door internationale ambities, zegt Roemer. “DTG richt zich meer op het MKB.” De internationale uitbreiding wordt uit eigen zak betaald.

Volgens Erik Hoekstra, CEO van DTG, pastte Scoot Media past niet langer binnen de kernactiviteiten. ‘Dat neemt niet weg dat er ruimte is om Scoot Media te laten groeien.’

Deel dit bericht

4 Reacties

Len

Mooie zet Tim,

Goed gedaan.

Eylard Wurpel

Gefeliciteerd Tim! Ook veel succes met de internationale groei.

Poul Annema

Mooi werk Tim, gefeliciteerd en veel succes!!!

Wil en Jolanda Jong

Helemaal te gek Tim! Van Harte gefeliciteerd

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond