Nieuws -
EMI herstructureert: ‘Meer omzet uit digitale kanalen’
‘De muziekbranche is niet ander dan de horeca, trein- en luchtvaartindustrie’. Zo weerlegt EMI-baas Guy Hands de kritiek als zouden zijn herstructureringsplannen geen rekening houden met de complexiteiten van de branche. Tweeduizend banen gaan verloren om 260 miljoen te besparen.
Platenmaatschappij EMI zet hard een scherp mes in de muziekorganisatie. Overlappende bedrijfsonderdelen worden geschrapt, er komt meer aandacht voor het vinden en vermarkten van talent en de afdelingen Marketing, Verkoop en Distributie komen in één divisie.
Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!
Premium Account
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg EGUIDE & Emerce 100 opgestuurd
Log in met je Premium Account