Europese wet voor databescherming centraal op Emerce Engage

De aankomende GDPR-wet vraagt van bedrijven een omslag in techniek én cultuur. Van cookiemanagement naar echt toestemmingmanagement is een reuzensprong. Op Emerce Engage, op 7 december in Amsterdam, komt de legal counsel van DDMA, Matthias de Bruyne, spreken over deze ingrijpende wet.

Ook komen tijdens Engage drie aanstormende ondernemers hun innovatieve data-oplossingen pitchen voor een heuse Dragons jury. Tijdens deze sessie krijgen de pitchers de kans om hun onderneming in het spotlicht te zetten voor onder andere Johan Mil, co-founder van investeringsmaatschappij Peak Capital.

Reclame maken is pas nuttig als aan de achterkant de data op de goede plek vallen. Hoe belangrijk data voor een merk zijn kan strateeg Igor Beuker niet genoeg benadrukken. In zijn keynote geeft hij een verrassende inkijk in de wereld van grote merken.

Scoupy heeft met ruim 1,9 miljoen unieke gebruikers, 1,2 miljoen app-installaties, bijna 5 miljoen verzamelde kassabonnen en 175 miljoen merkvoorkeuren, een zeer grote consumentendatabase. Met deze database helpt het bedrijf fabrikanten en retailers shoppers te bereiken, te begrijpen en te bewegen richting een aankoop op de winkelvloer. Valentijn Bras vertelt er meer over.

Europees kampioen worden met data. Joost Kok (Universiteit Leiden) laat zien hoe groot de invloed van datawetenschap op ons leven is. De tijd dat een goed paar schoenen en een bal genoeg waren om goed te kunnen voetballen, ligt achter ons. Kok stond met zijn team het Nederlandse voetbal vrouwenelftal bij tijdens het gewonnen EK. Door voetbal wiskundig te benaderen, ontstonden er nieuwe inzichten in het spel. Joost Kok trekt het graag breder; iedere organisatie kan winnen met de juiste data-analyse.

Schrijf je nu in. Emerce leden krijgen €100,- korting en betalen €295,-.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug